Toon posts:

[iMac] Vreemd probleem met speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een vreemd probleem met mijn iMac en de speakers die ik erbij heb, een Logitech X-530 speakerset: vanmiddag maakte mijn speakers tijdens het werken ineens een vreemde "plop", waarna ze het niet meer deden.

Eerst dacht ik dat het aan de speakers zat, maar toen ik mijn iPod aansloot op de speakers bleek dat die in orde waren. Toen dacht ik dus dat het aan mijn iMac lag (de ingebouwde speakers deden het nog wel), dus dat de koptelefoonpoort kapot was. Maar toen ik een andere speakerset aansloot, deed die het wel gewoon.

Ik heb al een aantal keer opnieuw opgestart, maat zowel onder OSX als onder Windows werken ze niet. Ook lijkt het probleem nergens beschreven op het internet.

Mijn vraag is dus: zijn er mensen die dit probleem kennen, en hoe hebben zij het verholpen? Het betreft een iMac Core 2 Duo (1 maand oud) en een Logitech X-530 5.1 surround speakerset.

Alvast bedankt!

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:42

soap

diskoers.

.

Verwijderd

Topicstarter
hm, vaag genoeg deden mijn speakers het opeens weer... ik zal even hier uitleggen wat ik gedaan heb (niet heel spectaculair)
Ik had de speakers al losgekoppeld en weer opnieuw aangesloten etc, maar dat hielp niet. toen heb ik net de iMac uitgezet, de stekkerdoos uitgezet, de stekkers van de speakerset uit de imac en uit de stekkerdoos getrokken, de stroom weer aangezet, de imac opgestart met alleen tobo en muis aangesloten, toen weer uitgezet en stekkerdoos uit, alles weer ingeplugd en opgestart, en toen deden de speakers het ineens weer.

hm...

edit: o ja, deze mag dus dicht :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 21:16 ]