Werk maakt meer kapot dan drank kan goedmaken. http://tweakers.net/gallery/sys/18548
Als je een melding krijgt dat je videokaart te weinig stroom krijgt...
Dan lijkt het me wel dat die dingen moeten worden aangesloten
Dan lijkt het me wel dat die dingen moeten worden aangesloten
Als je bij het booten al de melding krijgt dat je videokaart niet voldoende sap krijgt lijkt het me logisch dat je de 2e pci-stroom stekker moet aansluiten
Lijkt me sowieso niet dat ze er 2 op doen omdat je maar 1 hoeft te gebruiken
Iemand was me voor.
Lijkt me sowieso niet dat ze er 2 op doen omdat je maar 1 hoeft te gebruiken
Iemand was me voor.
[ Voor 7% gewijzigd door Crijnn op 28-10-2008 21:04 ]
Heb zelf ook 9800GTX, je moet ze beide aansluiten, niet 1 van de 2. Als t goed is brand er achterop je kaart ook een rood ledje, sluit je de 2de aan, wordt deze groen als pc aanstaat 
Daarbij, ding draait bij mij prima onder een Tagan 480Watt voeding, samen met 8 hdd's en flink wat andere hardware. Die voeding lijkt me wel toereikend, al zegt Be Quiet me weinig. Is dat een beetje merk?
Daarbij, ding draait bij mij prima onder een Tagan 480Watt voeding, samen met 8 hdd's en flink wat andere hardware. Die voeding lijkt me wel toereikend, al zegt Be Quiet me weinig. Is dat een beetje merk?
Kom op joh, op je quickstart manual staat bij de systeemeisen al dat je een voeding met 2 vrije 6-pins PCI-E stekkers moet hebben, je systeem geeft je aan dat de kaart te weinig spanning krijgt, welke andere conclusie wil je hier nog uit halen ?
Dat uitzoeken had je minder werk gekost dan hier posten
Dat uitzoeken had je minder werk gekost dan hier posten
Be quiet beetje merk zeker beetje merk super stil zuinig en ziet er mooi uit
je moet er idd 2 aansluiten dit had je ook op google kunne vinden
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Pagina: 1