Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Error 503

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik krijg de volgende melding bij een website:

503 Service Unavailable
Failed to resolve the name of server www.apiweb.biomerieux.com to connect

Nu heeft de aanmelder van de klacht zijn zoon het thuis laten proberen en die krijgt wel een website.
We hebben hier een proxyserver, dus ik heb het buiten de proxy om geprobeerd, maar wederom geen resultaat.

Dus ik dacht, laat ik even zelf het ip-adres erbij zoeken via de onderstaande site:
http://www.selfseo.com/find_ip_address_of_a_website.php

Maar die geeft:
Sorry, we could not determine the IP address of www.apiweb.biomerieux.com - please make sure you have spelled it correct.

Nu is mijn vraag of een van jullie de site wil proberen te openen om te kijken of hij het echt buiten "hier" niet doet...

Verder iemand misschien opties die ik kan uitvoeren?

Ik heb dus zelf wel het een en ander uitgevoerd, geprobeerd en gezocht. Ik vraag geen oplossing, maar een stapje verder!

Youtube: DashcamNL

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Probeer http://apiweb.biomerieux.com zonder www. er in, dan werkt het wel.

Het staat me vaagjes bij dat ik Apiweb ooit gevalideert heb in een pharmaceutische omgeving, dat was toch laboratoriumapparatuur?

[ Voor 58% gewijzigd door Motrax op 28-10-2008 16:15 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• BlakHawk
hahaha tjonge jonge zeg...

Ik voel me zooo.........

....... Stom?!

THNX!

• BlakHawk
Motrax schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:14:
dat was toch laboratoriumapparatuur?
Klopt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is redelijk basic; en daarnaast had je het zelf volgens mij ook eenvoudig op moeten kunnen lossen als je wel de tips in Policy: Alle regels die op het forum gelden had gevolgd voor het starten van je topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.