Samsung HDD Printplaat

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Topicstarter
Heya mede-tweakers,

Ik heb na een klein ongeval met de PC een printplaat van mijn 500Gb harde schijf beschadigd. Het gaat hier om het samsung spinpoint T166 model. Nu ben ik dus op zoek naar een vervangende printplaat.

Ik heb ondertussen al samsung gebelt, welke me verwezen naar een samsungdealer, welke ook geen printplaten op zak heeft. Vervolgens nogmaals Samsung gebelt, waarbij ik vervolgens doorverwezen werd naar de RMA afdeling van samsung, waarbij de enige oplossing mogelijk was om mijn HDD op te sturen.

Hebben jullie nog tips of opmerkingen om aan een printplaat te komen? Zodat ik mijn gegevens nog kan redden?

Thx!!

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vraag het op Tweakers.net Vraag en Aanbod, Marktplaats en andere 'verkoop / ik zoek' websites?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Outerspace schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:50:
Vraag het op Tweakers.net Vraag en Aanbod, Marktplaats en andere 'verkoop / ik zoek' websites?
En op een slotje na heb ik hier eigenlijk niets meer aan te toe voegen. Het forum is niet bedoelt om zaken te koop te vragen namelijk.

Dit topic is gesloten.