Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben nu al een paar maanden een heel tevreden gebruiker van een Cowon iAudio D2. GEWELDIG apparaat, alleen was ik vanmiddag zo stom om hem uit mijn broekzak te laten vallen *shame*

Maar sinds dat die gevallen is, zit een barst in mijn touchscreen -O- (foto komt nog). Waardoor mijn touchscreen eigenlijk helemaal niet meer werkt, tenzij je een kwartier op het scherm wil blijven rammen.

Mijn vraag is nu, weet iemand toevallig wat ik zo'n vervangend scherm zou kunnen kopen ?

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Herkenbaar, een vriend van me heeft hetzelfde probleem (je kan hem trouwens wel besturen met de knopje's bovenop volledig.)

Deze is gebookmarked.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
@spitie, ik heb nu firmware versie 2.57 maar daar werkt dat helaas niet meer bij :(

Verwijderd

Je hebt eigenlijk twee opties: Opsturen naar Cowon, die repareren hem voor iets van 90euro, of een 2de D2 kopen en het schermpje zelf omzetten.

Losse schermen zijn volgens mij niet te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Melkor82, zoiets vreesde ik al. En na een snel marktplaats zoekje, is het opsturen en hem laten repareren goedkoper dan er 1 2dehands kopen en dan het schermpje te vervangen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn wel shops die schermpjes voor verschillende PMD's verkopen, en soms zelfs een goedkope repareerservice hebben. Of het voor de D2 geldt weet ik niet, maar heb je daar al eens naar gekeken?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb het ook gehad... Zeer recent zelfs :+ Zie het D2 topic maar. Ik had besloten om hem inderdaad te laten repareren door bol.com. Totdat ik gisteren de oplossing via iBood vond( 16GB D2 voor 150 euro.) zag en toen die maar besteld. Maar hoe dan ook is het niet een goedkope reperatie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:42:
Er zijn wel shops die schermpjes voor verschillende PMD's verkopen, en soms zelfs een goedkope repareerservice hebben. Of het voor de D2 geldt weet ik niet, maar heb je daar al eens naar gekeken?
Nee RoD eigenlijk niet, ik zou ook niet zo 1-2-3 weten waar of hoe ik die shops zou moeten vinden.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 15:37
Touchdomex schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:44:
Ik heb het ook gehad... Zeer recent zelfs :+ Zie het D2 topic maar. Ik had besloten om hem inderdaad te laten repareren door bol.com. Totdat ik gisteren de oplossing via iBood vond( 16GB D2 voor 150 euro.) zag en toen die maar besteld. Maar hoe dan ook is het niet een goedkope reperatie.
Voor 10 euro meer had je m met hoes kunnen kopen bij de MM te Rotterdam maar dat had je niet kunnen weten natuurlijk.

Edit: Oeps, berichtje is van een maand terug zie ik nu.

[ Voor 5% gewijzigd door Mandrake466 op 28-11-2008 17:25 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Pagina: 1