Ik ben op zoek naar een applicatie om voor het MKB de volgende functionaliteiten te kunnen bieden:
-Overzicht van klantgegevens (klantnummer, NAW gegevens etc)
Doel: gegevens centraal opslaan
-Overzicht van leveranciers (lev. nr, NAW gegevens etc)
-Offertes (alle word doc offertes die uitgebracht worden als attachment aan een klant hangen)
Doel: indien een klant belt met vragen over een bepaalde offerte, snel de offerte kunnen vinden van die klant.
-Orders (alle orders incl. leveranciers die hiervoor nodig zijn)
Doel: overzicht van alle orders die zijn binnengekomen, eventuele marge
-Bestellingen (alle bestellingen, gekoppeld aan een order, met levertijdindicatie etc)
Doel is dat een gebruiker dus in 1 oogopslag kan zien wanneer iets binnen moet komen etc.
-Facturen (factuurnummering, betaald/niet betaald, wanneer moeten ze betaald worden etc)
Doel: gegevens centaal opslaan, met factuurnummering etc.
Doel is om de klant in het MKB dus te voorzien van een CRM/ERP tool, waarin hij zijn complete administratie in kwijt kan.
Nu ben ik zelf al aan het zoeken geweest, maar alle tools die ik tegenkom zijn enorm uitgebreid, of focussen alleen op het CRM gedeelte (dus klant gegevens invoeren etc).
Zou mooi zijn als e.e.a webbased is, maar geen vereiste.
Iemand ideeen?
-Overzicht van klantgegevens (klantnummer, NAW gegevens etc)
-Overzicht van leveranciers (lev. nr, NAW gegevens etc)
-Offertes (alle word doc offertes die uitgebracht worden als attachment aan een klant hangen)
Doel: indien een klant belt met vragen over een bepaalde offerte, snel de offerte kunnen vinden van die klant.
-Orders (alle orders incl. leveranciers die hiervoor nodig zijn)
Doel: overzicht van alle orders die zijn binnengekomen, eventuele marge
-Bestellingen (alle bestellingen, gekoppeld aan een order, met levertijdindicatie etc)
Doel is dat een gebruiker dus in 1 oogopslag kan zien wanneer iets binnen moet komen etc.
-Facturen (factuurnummering, betaald/niet betaald, wanneer moeten ze betaald worden etc)
Doel: gegevens centaal opslaan, met factuurnummering etc.
Doel is om de klant in het MKB dus te voorzien van een CRM/ERP tool, waarin hij zijn complete administratie in kwijt kan.
Nu ben ik zelf al aan het zoeken geweest, maar alle tools die ik tegenkom zijn enorm uitgebreid, of focussen alleen op het CRM gedeelte (dus klant gegevens invoeren etc).
Zou mooi zijn als e.e.a webbased is, maar geen vereiste.
Iemand ideeen?