Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xp sp3] programma restarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een programma om programma's die je perongelijk afsluit automatisch weer te laten starten (dus een soort van opstarten wat gebeurt met programma's die in de map opstarten staan bij het opstarten van de pc, alleen dan continue.

Dit omdat ik een progamma heb wat continue gegevens van internet op moet halen maar soms perongelijk wordt weggeklikt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoekterm: Watchdog >> http://www.kwakkelflap.com/watchdog.html bijvoorbeeld

[ Voor 77% gewijzigd door RobIII op 28-10-2008 11:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
is er ook een free version of vergelijkbaar gratis programma beschikbaar?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vast wel, maar wat let je om nu zelf aan de gang te gaan nu je in ieder geval een clue hebt gekregen hoe dergelijke programma's heten?

Daarnaast kun je zelf ook gaan kijken of je bijvoorbeeld met een stuk script hetzelfde kan bereiken. Geen extra software nodig, en nog gratis + portable ook.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
een andere optie is misschien om deze programma's te blokeren dat je ze helemaal niet kan afsluiten. Dit is misschien nog wel een betere optie. Iemand die weet hoe dat kan?