[Vista] Wacom Graphire probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zeer vreemd probleem met mijn Wacom tablet op mijn Vista laptop.

Als ik deze aansluit werkt deze, echter als een muis functie, en niet als een echte tablet functie (Muis functie houd in, dat als de cursor echt moet slepen (net als een gewone muis), en een tablet functie dat de cursor automatisch de locatie van de pen op de tablet overneemt, ik hoop dat dat duidelijk is O-) )

Echter zodra ik de Wacom drivers installeer, gaat de installatie helemaal goed, maar de tablet reageert dan helemaal niet meer. Het ledje op de tablet zelf veranderd wel van kleur zodra ik druk, maar de cursor blijft stil staan.

Als ik na de services ga, en de tablet service uitschakel, dan werkt de tablet wel weer, maar dan weer als muis functie. Ik heb de drivers verwijderd, opnieuw opgestart, en opnieuw geïnstalleerd, dit had het zelfde effect.

Ook heb een een graphire 1 geprobeerd, en deze heeft het zelfde probleem. Sluit ik mijn tablet aan op een andere pc (Vista en XP) installeer de drivers, en dan werkt mijn tablet goed.

Ook heb ik op google gezocht, niet erg veel kunnen vinden. En heb ik voor de zekerheid gescand op spy- en adware.

Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben en/of gehad hebben? en hebben jullie misschien nog tips voor mij, of nog extra informatie van mijn kant nodig? reageer dan :)

Laptop spec:
Intel Core 2 T5600 @ 1,8 GHz
2 GB DDR2
Vista Ultimate SP1 x86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem niet gevonden, maar wel opgelost, Ik had de nieuwste drivers van de site geïnstalleerd. Zojuist de "oudste" van de site geïnstalleerd, opnieuw opgestart, en nu werkt mijn tablet naar behoren. Hmmz, toch maar even een mailtje naar Wacom sturen.