Barcodes genereren (freeware)

Pagina: 1
Acties:

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09-2025

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Er zijn genoeg barcode programma's te vinden waar je 100+ EUR voor moet betalen om te gebruiken, maar is iemand ook bekend met een programma voor de Mac waarmee je barcodes (EAN13) kunt genereren wat gratis is?

Ik ben bekend met BarcodeX wat ik altijd gebruikte voor de Mac, alleen zijn we de licentie code kwijt en heb nu zeer spoedig een vervanging nodig.

Zenda likes some milk every now and then..

• Mike-RaWare
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Je zou het online kunnen doen met Online Barcode Generator. Op de site staat dat je de dynamische barcodes alleen voor niet-commerciële doeleinden mag gebruiken, maar de barcodes zelf lijken overal gebuikt kunnen worden.

Wheck :V

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Mike-RaWare schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:41:
Je zou het online kunnen doen met Online Barcode Generator. Op de site staat dat je de dynamische barcodes alleen voor niet-commerciële doeleinden mag gebruiken, maar de barcodes zelf lijken overal gebuikt kunnen worden.
Op die site staat ook een downloadbare versie voor de Mac: http://www.tec-it.com/en/...s-x/overview/Default.aspx

Geen idee of die gratis is en werkt, maar lijkt me iig het proberen waard :) In ieder geval wordt er gesproken over een development library wat je anders wellicht zou kunnen gebruiken.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Mike-RaWare
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
dawuss schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:50:
Geen idee of die gratis is en werkt, ...
Jammer genoeg staat hier TBarCode/X in de lijst, dus het programma is zeker niet gratis.

[ Voor 33% gewijzigd door Mike-RaWare op 28-10-2008 10:04 . Reden: Een citatie is wel handig... ]

Wheck :V

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Je hebt toch gewoon barcodefonts? Dan heb je helemaal niets nodig.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09-2025

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Tnx! ff geprobeerd maar sommige zijn beperkt..

Heb nu deze trial version: http://www.barcodeformac.com/

Ga ik zeker ook aanschaffen, al kan ik hem ook gebruiken zonder hem te kopen. In de gegenereerde barcodes komt EVAL te staan, maar is ook vector en kun je gewoon verwijderen :).. Dus dit werkt prima!

Ik ken de fonts idd, alleen vind ik een programmatje vaak handiger. Je kunt gemakkelijk verschillende soorten barcodes selecteren, code invoeren, en opslaan als EPS. Zo kun je gewoon steeds die EPS importeren in je Indesign bestanden en hoef je niet steeds een font te copy / pasten.

Zenda likes some milk every now and then..

Pagina: 1