Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Mail start niet op bij rechtsklik SendTo*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste,

als ik rechts klick op een file en kies om hem te copieren naar email ontvanger start het programma niet op (windows mail). Windows mail is m'n stardaard email programma en is correct ingesteld

iemand een idee??

dominick

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

Heb je al is via google geken of er meerdere mensen met dit probleem zijn?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
ja reeds meerdere oplossingen geprobeerd fixmailrecepient.exe enzo, vanalles, links blijken in orde

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat is van alles? Geef het dan voortaan ajb even aan wat je al hebt gedaan. Dan hoeven ten eerste anderen niet meer dezelfde tips te geven (zodat er voor jou wel nuttige tips kunnen komen) en ten tweede zodat anderen van jou kunnen leren.

Anyway: het gaat meer om de instellingen van het OS dan de specifieke mailclient, dus OFF => WOS. Welk OS heb je, Vista?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
op de pc staat windows vista

ben aan het zoeken op het net in tengels naar sendto... als ik iets vind laat ik iets weten
als je gewoon rechts op een word doc clickt en naar email ontvanger gebeurt er niks

domi

Verwijderd

Topicstarter
programmatoegang en standaard programma's instellen
stond op aangepast en veranderd naar microsoft windows
alhoewel dat de aangepaste instellingen identiek waren als die van microsoft windows
is blijkbaar opgelost

toch bedankt voor jullie medewerking
Pagina: 1