Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DVD films via Mediacenter

Pagina: 1
Acties:

• paefi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:50
Wie kan mij zo gebruiksvriendelijk mogelijke software adviseren om (legaal) gekochte DVD's zodanig op mijn NAS server te kopieëren dat ze op iedere mediacenter aansluiting normaal te bekijken zijn. Het gaat mij dus niet om kopieën branden o.i.d., nee gewoon een volledige kopie op de harde schijf om af te kunnen spelen.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gewoon een ISO van maken..met ImgBurn, Winiso, Poweriso o.i.d.?

[ Voor 43% gewijzigd door Noork op 27-10-2008 20:41 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

paefi schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 20:30:
zo gebruiksvriendelijk mogelijk
Wat zijn je eigen ideeen hierover, en welke pakketten heb je al bekeken? Dat is veruit het meest gebruiksvriendelijk. 'Simpelweg' doen wat een ander zegt betekent dat je nooit weet wat de alternatieven zijn. Zelf kijken en proberen is ook voor jezelf het handigste.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• paefi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:50
F_J_K Bedankt voor je opvoedkundige woorden. Een ISO image maken was idd wat ik zelf ook al had bedacht, maar die ISO is niet rechtstreeks in mediacenter af te spelen. De weg via een virtuele drive lijkt mij omslachtig, vandaar dat ik advies vroeg. Als ik zelf de oplossing wist zou m.i. het stellen van de vraag redelijk redundant zijn. Ik kom natuurlijk best paketten tegen welke kopieëren van DVD naar DVD, maar zoals ik al aangaf wil ik nu juist alleen een direct afspeelbare HD kopie.

[ Voor 18% gewijzigd door paefi op 27-10-2008 22:58 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank :P

Een ISO is prima te gebruiken vanuit de MC: via My Movies of MyMounter. Je kunt nog met het probleem van beveiliging zitten, maar daar kunnen we op het forum niet al te veel mee helpen wegens (c)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)