Ik heb een aantal weken terug een aangepaste installatie gemaakt via vLite. Hierin heb ik Windows Mail weggelaten aangezien ik deze toch nooit gebruik. Alleen heb ik vandaag Windows Live Messenger geinstalleerd en nu krijg ik tijdens het opstarten van messenger de melding dat het DLL bestand 'MSOERT2.DLL' niet kan vinden. Maar Windows Live Messenger start wel op.
Dit DLL bestand zit binnen Windows Mail en nu vroeg ik me dus af hoe ik Windows Mail kan installeren !zonder! dat ik Vista opnieuw hoef te installeren.
Edit:
Werkt helaas niet..
Iemand anders nog ideeën?
Edit:
.
Outlook Express (Windows Mail) zit normaliter diep binnen in Windows, daardoor krijg ik een DLL error te zien telkens als ik MSN opstart of een soort gelijk programma die functies nodig heeft van Windows Mail.
Edit:
.
Edit:
Alles werkt alleen krijg ik die vervelende melding die in TS wordt aangegeven.
Dit DLL bestand zit binnen Windows Mail en nu vroeg ik me dus af hoe ik Windows Mail kan installeren !zonder! dat ik Vista opnieuw hoef te installeren.

Edit:
Werkt helaas niet..
Iemand anders nog ideeën?
Edit:
Kan niks vinden, had daar zelf ook al gekeken maar bedanktVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:21:
Ben nog niet zo bekend met vista uit mijn hoofd,
maar je kan via configuratie scherm en dan programma`s en software de componenten weer opnieuw intalleren alleen dan heb je wel een voorledige cd nodig om de bestanden te verkrijgen.
Outlook Express (Windows Mail) zit normaliter diep binnen in Windows, daardoor krijg ik een DLL error te zien telkens als ik MSN opstart of een soort gelijk programma die functies nodig heeft van Windows Mail.
Edit:
Live Mail installeren werkt dus niet, dat werd eerder aangeradenBtM909 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:33:
[...]
WatJe hebt de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Je kan de dll via via downloaden (zorg dat het een betrouwbare resource is) of gewoon Windows Live Mail los installeren vanaf: http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview
Edit:
Alles werkt alleen krijg ik die vervelende melding die in TS wordt aangegeven.
[ Voor 61% gewijzigd door Vectrox op 28-10-2008 10:46 . Reden: Replys ]