Ik heb zojuist een nieuwe Asus laptop (X70Lseries) gekocht. Tijdens de eerste keer opstarten vraagt ie naar de taal etc. en nog wat simpele instellingen, hij reboot een paar keer etc.
Op een gegeven moment start de laptop weer op en krijg ik de volgende melding:
Updates configureren: fase 3 van 3 - 0% voltooid.
Schakel de computer niet uit.
Echter na 10 à 15 seconden start de laptop zelf weer opnieuw op. En dit herhaalt zich achter elkaar: een eindeloze reboot-loop.
Mijn vraag is natuurlijk: hoe kan dit gebeuren? Het is een compleet nieuwe laptop, net uit de verpakking etc.
Het heeft te maken met updates voor Vista zelf. Ik heb ook een keer geinstalleerd zonder automatische updates, en toen ging alles goed, todat... ik weer automatische updates aan zette. Toen kwam ik weer in de loop.
Wat is hier aan de hand?
Op een gegeven moment start de laptop weer op en krijg ik de volgende melding:
Updates configureren: fase 3 van 3 - 0% voltooid.
Schakel de computer niet uit.
Echter na 10 à 15 seconden start de laptop zelf weer opnieuw op. En dit herhaalt zich achter elkaar: een eindeloze reboot-loop.
Mijn vraag is natuurlijk: hoe kan dit gebeuren? Het is een compleet nieuwe laptop, net uit de verpakking etc.
Het heeft te maken met updates voor Vista zelf. Ik heb ook een keer geinstalleerd zonder automatische updates, en toen ging alles goed, todat... ik weer automatische updates aan zette. Toen kwam ik weer in de loop.
Wat is hier aan de hand?