Omega drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 15:24

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Hey allemaal,

Vroeger (jaar geleden) maakte ik nog gebruik van Omega drivers omdat die een stuk beter waren dan de standaard drivers en omdat ze goed up-to-date bleven. Nu wil ik eigenlijk weer Omega drivers gebruiken omdat de CF-support een ramp is met de standaard drivers (both XP and Vista, zelfde verhaal bij een vriend en buurman (allemaal 2x ATI 4850)) en ik hoop dat de Omega drivers dit oplossen MAAR.. de laatste versie is met CCC 7.12!
Mijn vraag: ligt het project nu gewoon helemaal stil/is het dood (dat nieuwsbericht op de frontpage is ook alweer verouderd) of is het iets anders?

Alvast bedankt,
Jasper

-- All science is either physics or stamp collecting

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08-2025
Jasper91 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:03:
Hey allemaal,

Vroeger (jaar geleden) maakte ik nog gebruik van Omega drivers omdat die een stuk beter waren dan de standaard drivers en omdat ze goed up-to-date bleven. Nu wil ik eigenlijk weer Omega drivers gebruiken omdat de CF-support een ramp is met de standaard drivers (both XP and Vista, zelfde verhaal bij een vriend en buurman (allemaal 2x ATI 4850)) en ik hoop dat de Omega drivers dit oplossen MAAR.. de laatste versie is met CCC 7.12!
Mijn vraag: ligt het project nu gewoon helemaal stil/is het dood (dat nieuwsbericht op de frontpage is ook alweer verouderd) of is het iets anders?

Alvast bedankt,
Jasper
Google is your friend...

1e hit....

http://www.omegadrivers.net/

Verwijderd

Is niks met de ATi drivers hoor.
Als het bij jouw niet werkt, ligt dat niet aan ATi. ;)

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 15:24

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Daar kom ik net vandaan! Maar daar staat dus een bericht dat ook alweer >4 maanden oud is

-- All science is either physics or stamp collecting

Verwijderd

First and foremost, on mid-February, one morning I woke up to the scare of my life, my wife had an epileptic attack and that event changed everything in my life from there on, I realized a lot of things and had to change a lot of things also, specially my time with her, I haven't had peaceful day since then, I'm scared she would go into another attack and the worse could happen... :(

Denk dat erg slecht gaat met zijn vrouw.
En kan me voorstellen dat zijn vrouw belangrijker is dan zijn hobby kwa drivers.
Dus ik denk dat dit de einde is van omega drivers.
Dit is geen verlies de ati drivers zijn zelf gewoon uitstekent.

Verder gebruik de drivers van ati en ati tools voor je crossfire.
Dan hoef je niet de ccc te gebruiken van ati.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lijkt me vrij duidelijk, de oorzaak van het niet meer bijgehouden worden van de Omega drivers staat gewoon in dat bericht, waar je in je TS met geen woord over rept...

Voortaan gewoon lezen wat er staat :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.