Toon posts:

beeld 270 graden gedraaid

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
probleempje...
ik was samen met vriend spelletje aan het spelen. toen opeens het beeld zwart werd. toe het beeld weer aanging was het beeld 270 graden gedraaid. wat is hier de oorzaak van, en hoe gaat het weer weg?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lijkt me gewoon een instelling van de drivers. Zoek het even op in je Nvidia of ATI control panel/drivers.

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 11:37
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:33:
probleempje...
ik was samen met vriend spelletje aan het spelen. toen opeens het beeld zwart werd. toe het beeld weer aanging was het beeld 270 graden gedraaid. wat is hier de oorzaak van, en hoe gaat het weer weg?
Dacht dat de Intel drivers zijn, Met ctrl+shift (oid) en pijltje naar rechts wordt het scherm gedraaid.

Schiet tussen de palen en je scoort!

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Als je Nvidia hebt kan je op het bureaublad rechter muisknop doen en dan op Nvidia configuratiescherm klikken.
Dan kan je het beeld weer rechtop zetten.
Op zich zou een uitgebreidere uitleg ook wel fijn zijn, met wat je al geprobeerd hebt en wat voor videokaart/onderdelen je in de betreffende pc hebt/

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is geen helpdesk. Geen vraag is te dom of simpel, maar we verwachten in alle gevallen eigen inzet, dus minimaal melding van waar je zocht, op welke termen, wat je toen vond en probeerde, en hoe je verder zocht als dat niet hielp. Aangezien dit alles ontbreekt hier gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.