Toon posts:

laptop welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een geschikte 16 / 17 inch laptop. Voornamelijk ga ik hier adobe cs3 op draaien en wat prive-dingetjes zoals homevideo;s en websites.

Gezien de kosten van een apple 17 inch (min 2000,-) moet ik van mijn geloof (mac) afstappen, de kleine moet ook eten natuurlijk. En ik ben al in het bezit van cs3 voor windows (en werk daar ook al mee op een windows desktop op mijn werk)

Nu heb ik geen idee wat goede "windows"machines zijn. Sony vaio, Acer, HP. zo rond de 1000 euro.....iemand tips.

Graag jullie advies

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Psst: Wat is er nu anders in CSL? , [NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - september 2008 en de diverse ervaring topics in dit subtopic :) (zoals bijv: [Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FW Series topic, deel 1)

[ Voor 16% gewijzigd door asfaloth_arwen op 27-10-2008 16:03 ]

Specs

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je deze al eens doorgenomen? CSL Beleid

Misschien kan je beter even kijken naar de Tweakers.net Pricewatch kijken en zelf iets uitkiezen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pak de tweakers.net pricewatch erbij en filter op merken die positieve ervaringen hebben (kan je op het forum vinden) en filter vervolgens op specs (geheugen, processor, videokaart, schermformaat,...) en je vind zo een mooie laptop. Moeilijk is het echt niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:03:
Pak de tweakers.net pricewatch erbij en filter op merken die positieve ervaringen hebben (kan je op het forum vinden) en filter vervolgens op specs (geheugen, processor, videokaart, schermformaat,...) en je vind zo een mooie laptop. Moeilijk is het echt niet.
Ok, sorry ben nieuw hier en heb de policy nog niet doorgenomen. Ik ben alleen huiverig dat ik een verkeerde keuze maak. Ik zal de pricewatch eens checken.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:45
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.