Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kast met veel pci-e ruimte gezocht

Pagina: 1
Acties:

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:01
Helemaal niks kunnen vinden maar zit met een redelijk groot probleem... Ik heb 2x een hd4850 voor CF maar erop zitten artic turbo nogwat. Het probleem is dat deze 3 slots in gebruik nemen en ik 1 slot mis aan de onderkant (daar houd me kast dus op), 3 opties gat in me kast maken (deze wordt het dus niet) of een nieuwe kast, of sterker nog gewoon weer me computer zonder kast op me burea maar dat wordt z'n herry en stofbende dat ik dat liever niet heb.

De kaart steekt dus 1 slot uit het moederbord, ik zoek dus een kast welke wat extra ruimte heeft maar ben tot op heden niks tegen gekomen. Het moederbord is ATX ik zoek dus naar iets wat meer ruimte bied dan me mobo zelf nodig heeft.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 21:31
http://lian-li.com/v2/en/...1&sc_index=25&ss_index=61

Lian Li heeft al een type, en dacht dat der al wel meerdere fabrikanten waren. T heeft een officiele naam, maar weet niet precies wat. ipv 7 pci sloten, kunnen er in dit soort kasten 10. Nu past jouwn ATX moederbord hier ook wel gewoon in, en heb je extra ruimte te over aan de onderkant. Perfect dus. Eenigste nadeel van Lian Li is prijzig, maar elke cent waard in mijn ogen. Heb er zelf ook 1tje, en ga echt niet meer terug. Volgende kast wordt gewoon weer een Lian Li. Al kan nieuwe setup prima in de huidige kast, die dingen gaan rustig heel wat jaar mee. Heb der hier 1 staan, de ene is al 7 jaar oud dacht ik. Ding ziet der nog prima uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door GoldenBatt op 27-10-2008 14:05 ]

Specs!