Toon posts:

iPhone wil soms niet aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb al enkele keren gehad dat mijn iphone die ik nu een weekje in bezit heb niet meer aan wil. het is vooral wanneer ik bijvoorbeeld buiten heb gelopen en wanneer er bijvoorbeeld een druppeltje opgevallen is van de regen. is dit normaal? heeft er iemand dit al voorgehad? wat hebben jullie ondernomen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is dan wel zo als ik de toets langs onder en de uit/aan toets ingeschakeld hou dat hij terug opstart. maar ik moet dit ook een 2 tal minuten doen. het toestel is nauwelijks een week oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Tom vanhoutte, welkom op GoT :)

Om te beginnen: wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet, wat ondermeer inhoudt dat je eerst zelf een antwoord op je vraag probeert te vinden. Als je dan een topic opent dan is het vaak handig om dit vermelden en waarom het niet heeft geholpen. Op deze manier voorkom je dat mensen met oplossing komen die je zelf al hebt geprobeerd.

Ten tweede: om wat voor een iPhone gaat het precies? Aangezien er verschillende versies van de iPhone in omloop zijn, is het vaak handig te vermelden welke versie je precies hebt.

Overigens: als je wat aan post wilt toevoegen, gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop in plaats van je eigen topic onnodig te 'kicken'. Daarnaast is groeten niet nodig. Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk heb ik nog niet veel gezocht en heb ook eigenlijk geen idee waar ik iets kan vinden ivm met dat probleem. Ik durf wel zeggen dat ik heel erg weiger ben over het toestel heb er ook z'n schermbeschermer opgekleefd. Vind het wel vrij ambetant want ok als dat 1 keer gebeurd maar dit gebeurde een 2 tal keer dit weekend en de eerste keer heeft een halfuur geduurd tegen dat hij terug wilde reageren. Moet wel zeggen dat ik hem intensief gebruikte maar volgens mij mag dit geen probleem vormen. Heeft er iemand van jullie een mogelijkse oplossing in gedachten? Kan ik de iphone software terug installeren of zou het eerder een hardwarematig probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 15:26

racoon

mooowwww

Ik heb eeen uk 8 gb iphone(zonder 3g) deze wilde soms ook niet meer aan, na hem op de pc te hebben aangesloten deed hij het weer.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
van mij gaat het om een belgisch exemplaar. volledig nederlands.
ik heb zo een gevoel dat het zou kunnen komen van die enkele kleine regendruppeltjes die op het scherm terecht zijn gekomen heeft iemand hiermee ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Gewoon even terug naar de winkel? Lijkt me niet echt normaal gedrag voor een toestel van 1 week oud..

Maar wat bedoel je met "het is vooral wanneer ik bijvoorbeeld buiten heb gelopen en wanneer er bijvoorbeeld een druppeltje opgevallen is van de regen."? Doet hij raar sinds er regen op is gevallen? Heeft hij vochtschade?Hm, een paar druppeltjes lijken me geen probleem, zeker niet als ze op je scherm komen en je daar ook nog een screenprotector op hebt zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door domi235 op 27-10-2008 14:14 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alleen zou ik het jammer vinden moet ik hem na 1 week al terug een paar weken missen. of zou er direct een nieuw toestel gegeven worden? heeft iemand daarmee ervaringen in de belgische mobistar winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ondertussen heeft hij al drie dagen deze problemen niet meer gehad.
Pagina: 1