Waar klacht m.b.t klantenservice indienen?

Pagina: 1
Acties:

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Afgelopen week heb ik diverse keren gebeld met de klantenservice van Apple m.b.t een bestelling die ik twee weken terug geplaatst had. Geweldig geholpen door diverse medewerkers en tijdens het weekend een enquĂȘteformulier gekregen om de klantenservice te beoordelen. Ik heb dat gedaan en vrijwel alle vragen met 'uitstekend' beantwoord.

Vandaag heb ik echter een zeer onaangename ervaring gehad met een medewerker. Ik zal niet in detail treden, maar ik ben van plan om een klacht over hem in te dienen. Helaas kan ik nergens vinden hoe en waar dit precies moet. Weet iemand dat?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Verwijderd

Ik zou nogmaals bellen en vragen naar een manager en klacht indienen.

Anders even een brief naar steve jobs sturen :)

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Had jij toevallig een vervelende belg? Met een heel langzame en diepe stem?

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 11:27
Nu ben ik toch benieuwd naar die ervaring!

Hier had uw reclame kunnen staan.

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
En ik ook. :>

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04-2025
aartrost schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:36:
Had jij toevallig een vervelende belg? Met een heel langzame en diepe stem?
Geeft een beetje verkeerde gedachten! Ooeh ja mevrouw? Meent dat nou? Nee geintje hoor!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 12:23
Ik heb laatst een klacht bij Apple ingediend omdat ze weigerden te geloven dat m'n ipod stuk is. Mail me maar even voor een emailadres, zet wel Apple in het subject, dan wordt het vanzelf gehighlight. Ik werd diezelfde middag nog door een engels sprekende meneer teruggebeld. En ik had in die mail niet eens een telnr ofzo gezet, dus ze hebben de moeite gedaan mijn klacht erbij te zoeken of in ieder geval mijn gegevens uit hun database te halen.
(iPod komt nu helaas wel ongererepareerd retour, maar da's een ander verhaal)

[ Voor 15% gewijzigd door Dancing_Animal op 27-10-2008 20:53 ]

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ben benieuwd naar de onaangename ervaring van de TS, ik wordt normaal gesproken goed geholpen. Kun je niet wat meer in detail treden?

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-02 11:07

Step

step@tweakers.net#

FerdiV schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 22:40:
Ben benieuwd naar de onaangename ervaring van de TS, ik wordt normaal gesproken goed geholpen. Kun je niet wat meer in detail treden?
Volledig mee eens, die keren dat ik met de klantenservice heb moeten bellen werd ik zeer bekwaam en uitstekend geholpen. Zelfs zaken die buiten de garantie vielen zijn netjes afgehandeld alsof het binnen de garantie viel! :)

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• Empulse
Update.

Afgelopen week ben ik ook enorm zorgvuldig en beleefd te woord gestaan, niks geen klachten daarover. In het weekend heb ik zelfs een enquĂȘteformulier ingevuld en vrijwel als met 'fantastisch' beoordeeld. Toen ik echter gisteren belde kreeg ik een zekere 'Piet' aan de lijn, die mij ronduit onbeleefd en geĂŻrriteerd te woord stond, de exacte details doen niet ter zake. Daarnaast heeft hij mijn vragen niet goed beantwoord en een verkeerd trackingsnummer verstrekt.

Vandaag heb ik wederom gebeld i.v.m. een vraag over de factuur. Ik heb toen gevraagd waar ik een klacht kan indienen. De medewerker, die ik overigens ook afgelopen week gesproken had, vroeg mij om wie het ging. Ik noemde zijn naam dus, waarop zij vroeg 'gaat het om een Belg'? Het zou dus zeer goed kunnen dat het om de zelfde persoon gaat als waar Aartrost op doelt.

De bottom line is in ieder geval dat zij mijn klacht gaat doorgeven aan het management en ik hoop van ganser harte dat mijn gesprek gisteren daadwerkelijk is opgenomen, zodat hij eens goed aangesproken kan worden over zijn gedrag.

Al met al ben ik met de bovenstaande mensen eens: Apple heeft een uitstekende klantenservice, maar ook bij hun kan er een rotte appel tussen zitten.

• limboroger
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-02 20:25
Empulse schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:24:
Update.

Afgelopen week ben ik ook enorm zorgvuldig en beleefd te woord gestaan, niks geen klachten daarover. In het weekend heb ik zelfs een enquĂȘteformulier ingevuld en vrijwel als met 'fantastisch' beoordeeld. Toen ik echter gisteren belde kreeg ik een zekere 'Piet' aan de lijn, die mij ronduit onbeleefd en geĂŻrriteerd te woord stond, de exacte details doen niet ter zake. Daarnaast heeft hij mijn vragen niet goed beantwoord en een verkeerd trackingsnummer verstrekt.

Vandaag heb ik wederom gebeld i.v.m. een vraag over de factuur. Ik heb toen gevraagd waar ik een klacht kan indienen. De medewerker, die ik overigens ook afgelopen week gesproken had, vroeg mij om wie het ging. Ik noemde zijn naam dus, waarop zij vroeg 'gaat het om een Belg'? Het zou dus zeer goed kunnen dat het om de zelfde persoon gaat als waar Aartrost op doelt.

De bottom line is in ieder geval dat zij mijn klacht gaat doorgeven aan het management en ik hoop van ganser harte dat mijn gesprek gisteren daadwerkelijk is opgenomen, zodat hij eens goed aangesproken kan worden over zijn gedrag.

Al met al ben ik met de bovenstaande mensen eens: Apple heeft een uitstekende klantenservice, maar ook bij hun kan er een rotte appel tussen zitten.
Ok, ik zag dit topic al even staan, maar met deze uitleg kan ik hier ook iets zinnigs aan toevoegen:
Ik heb precies, maar dan ook precies dezelfde ervaring als Empulse. Lovende woorden over de medewerkers, maar met precies dezelfde kerel heb ik deze ervaring ook mee. Een Belg genaamd Piet (ik weet z'n achternaam ook, maar dit zal ik hier maar niet posten).
Door hem heb ik mijn bestelling opnieuw moeten uitvoeren, nouja ik wacht nog op mn geld om voor de 2e keer bestellen. Vervolggesprekken liepen allemaal zeer soepel met andere medewerkers en ze wisten ook over wie ik het had.. Ik ben dus ook niet de enige met deze ervaring. Ook durf ik het aan mij zelf als een rustig en beheerst iemand te omschrijven voor het geval men twijfelt of het aan mij ligt.

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
limboroger schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:44:
[...]

Ok, ik zag dit topic al even staan, maar met deze uitleg kan ik hier ook iets zinnigs aan toevoegen:
Ik heb precies, maar dan ook precies dezelfde ervaring als Empulse. Lovende woorden over de medewerkers, maar met precies dezelfde kerel heb ik deze ervaring ook mee. Een Belg genaamd Piet (ik weet z'n achternaam ook, maar dit zal ik hier maar niet posten).
Door hem heb ik mijn bestelling opnieuw moeten uitvoeren, nouja ik wacht nog op mn geld om voor de 2e keer bestellen. Vervolggesprekken liepen allemaal zeer soepel met andere medewerkers en ze wisten ook over wie ik het had.. Ik ben dus ook niet de enige met deze ervaring. Ook durf ik het aan mij zelf als een rustig en beheerst iemand te omschrijven voor het geval men twijfelt of het aan mij ligt.
Jep, ik ben ook gewoon heel rustig gebleven, maar hij zou voor mij een retourzending regelen. Bel ik vandaag naar tnt blijkt dat het niet gedaan was. Nu weer naar apple gebeld en een schat van een dame aan de telefoon gehad die het allemaal uiterst zorgvuldig geregeld heeft! Geen klacht ingediend trouwens, geen zin in.

Verwijderd

Apart om dit topic te lezen! Ik heb net een aantal malen uitgebreid met 'Pet' aan de telefoon gehangen omdat Apple het gereserveerde bedrag niet had vrijgegeven bij mijn creditcardmaatschappij, na annulering van de bestelling. Hierdoor was de credit card dus onbruikbaar. Piet concludeerde de eerste keer dat ik hem aan de telefoon had dat hij hier niets vanaf wist, niemand wist om hierover te raadplegen en wees hij mij vrij geirriteerd op de andere betalingsmogelijkheden op de apple website!

• Empulse
Ik heb net een telefoontje ontvangen van de dienstdoende manager. Hij bood zijn excuses aan en bedankte mij voor de feedback. Verder zullen er maatregelen getroffen worden, geen idee van welke aard.

Erg professioneel van die manager om mij zo snel op te bellen hierover. _/-\o_

Pagina: 1