Empulse schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:24:
Update.
Afgelopen week ben ik ook enorm zorgvuldig en beleefd te woord gestaan, niks geen klachten daarover. In het weekend heb ik zelfs een enquĂȘteformulier ingevuld en vrijwel als met 'fantastisch' beoordeeld. Toen ik echter gisteren belde kreeg ik een zekere 'Piet' aan de lijn, die mij ronduit onbeleefd en geĂŻrriteerd te woord stond, de exacte details doen niet ter zake. Daarnaast heeft hij mijn vragen niet goed beantwoord en een verkeerd trackingsnummer verstrekt.
Vandaag heb ik wederom gebeld i.v.m. een vraag over de factuur. Ik heb toen gevraagd waar ik een klacht kan indienen. De medewerker, die ik overigens ook afgelopen week gesproken had, vroeg mij om wie het ging. Ik noemde zijn naam dus, waarop zij vroeg '
gaat het om een Belg'? Het zou dus zeer goed kunnen dat het om de zelfde persoon gaat als waar Aartrost op doelt.
De bottom line is in ieder geval dat zij mijn klacht gaat doorgeven aan het management en ik hoop van ganser harte dat mijn gesprek gisteren daadwerkelijk is opgenomen, zodat hij eens goed aangesproken kan worden over zijn gedrag.
Al met al ben ik met de bovenstaande mensen eens: Apple heeft een uitstekende klantenservice, maar ook bij hun kan er een rotte appel tussen zitten.
Ok, ik zag dit topic al even staan, maar met deze uitleg kan ik hier ook iets zinnigs aan toevoegen:
Ik heb precies, maar dan ook precies dezelfde ervaring als Empulse. Lovende woorden over de medewerkers, maar met precies dezelfde kerel heb ik deze ervaring ook mee. Een Belg genaamd Piet (ik weet z'n achternaam ook, maar dit zal ik hier maar niet posten).
Door hem heb ik mijn bestelling opnieuw moeten uitvoeren, nouja ik wacht nog op mn geld om voor de 2e keer bestellen. Vervolggesprekken liepen allemaal zeer soepel met andere medewerkers en ze wisten ook over wie ik het had.. Ik ben dus ook niet de enige met deze ervaring. Ook durf ik het aan mij zelf als een rustig en beheerst iemand te omschrijven voor het geval men twijfelt of het aan mij ligt.