[HIFI] Samsung Home Theater HT-TZ315R

Pagina: 1
Acties:

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik ben van plan om een home cinema set te kopen.

Het is de Samsung Home Theater HT-TZ315R

zie onderstaande link:
http://www.alternate.nl/h...=HiFi&l2=Home+Cinema+Sets

Dit is even ook een leuke

LG HT-503TH

http://www.alternate.nl/h...=HiFi&l2=Home+Cinema+Sets

Maar ik wil 1 van de 2.

Alleen ik vraag me af of dit de juiste keuze is , want ik wil mijn digitale tv (Ziggo) + xbox erop aansluiten.

Heeft iemand problemen of tips hiermee, want ik ben echter "noobie" op het gebied van home cinema sets 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door forzabesiktas op 27-10-2008 12:28 ]

tikfouten? tjah..m..

Verwijderd

Ik zou absoluut die samsung kopen, zit hdmi op en een upscaler. Als je een LCD/Plasma tv hebt heb je hier ten minste nog wat aan. Verder zijn ze aardig hetzeflde lijkt mij, denk wel dat die samsung een wat nieuwer model is dat die van LG.

Vriend van mij heeft ook een samsung home cinema set van maar 150 euro, deze kan aardig hard zonder al teveel vervorming. Dat zit dus wel goed denk ik !

• forzabesiktas
Ja ik lees nu ook dat de Samsung speakers zonder een kabel/draad zijn :D.!

De Home Theater HT-TZ315R van Samsung heeft een vermogen van 1.000W, Bluetooth, Up-scaling 1080p, HDMI, Anynet + (HDMI-CEC) en USB Host. De HT-TZ315 is een 5,1 Channel systeem met tallboys. Met een uitbreiding met een Wireless module kunt u er een draadloos systeem van maken.

tikfouten? tjah..m..

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:24
@JohanneSneek: op de LG zit ook HDMI en 1080p upscaling volgens de specs...

@Fatihbatur: ik ben verder niet bekend met dit soort systemen, maar ik denk niet die wireless modules erbij zitten. De SWA-3000 of SWA-4000 die je daarvoor waarschijnlijk kunt gebruik kun je ook weer een 70 tot 140 (als je niet al nog meer nodig hebt) euro voor bijleggen. Als dat dan niet (te veel) afdoet aan de geluidskwaliteit wil je dat er wellicht wel voor neerleggen, maar ik zou dat toch eerst even goed 'onderzoeken' op internet a.d.h.v. reviews ;)

• forzabesiktas
Ik heb het net via Alternate besteld.
Maar heb bij een vriend gevraagd die nog een paar gozers kent die dit systeem gebruiken en die vinden het perfect. :D. morgen hoop ik het te ontvangen.

tikfouten? tjah..m..

• forzabesiktas
Gisteren avond binnen gehad :D.
Na heel veel sleutelen in elkaar gezet (+mijn xbox360 is er ook op aangesloten :D)
Minpuntje, dvd speler is super groot 8)7 ...

[ Voor 8% gewijzigd door forzabesiktas op 30-10-2008 09:36 ]

tikfouten? tjah..m..

Pagina: 1