Voorbereidingen voor Sinterklaasi?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• supergrover
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 21:56
Sinterklaas en kerst staan alweer voor de deur. Tijd om goed voor te bereiden voor de inkopen deze fesstdagen Feitelijk is natuurlijk al bekend welke hardware er dit najaar gaat uitkomen. Dus de lijstjes kunnen ingevuld en dan is alleen de prijs die straks gevraagd wordt wat bepaald wat het gaat worden.

Wat zijn jullie wensenlijstjes voor de feestdagen?

Mijn processor (X2 4200) is eigenlijk wel toe aan een upgrade. Ik wil het laatste uit mijn mobo halen (M2N32 SLI deluxe). Ik zit te twijfelen tussen een kuma 6500+ of een phenom 9850 of 9950. De kuma lijkt een goede keuze, zeker omdat deze onder de 100€ ligt, terwijl de phenoms al snel 1,5 keer zo duur zijn. Momenteel ben ik dus geneigd om aan de Sint een Kuma te vragen, tenzij er een grote prijsdaling komt en de Sint de duurdere phenoms kan betalen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Babbelen over hardware is leuk, maar PMG is er niet de geschikte plek voor. Ten eerste omdat het niet meer dan een opsomtopic is/zal worden, daarnaast is het zo dat het toch gaat om je eigen voorkeuren en hardware die je zelf wilt hebben.

Ik denk dat je beter op de ouderwetse manier een verlanglijstje kan maken, en samen met een wortel in je schoen bij de openhaard zetten als de goedheiligman weer in het land is aangekomen.

Gooi er nog een gedichtje tegenaan en dan lijkt me dat je Sinterklaasfeest niet meer kapot kan.

Dit topic is gesloten.