Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:49
Ik heb naar mijn idee en iets te duur abbonoment kom ik achter, of ik sms en bel gewoon te veel.
maar goed ik kwam dus dit tegen: www.lycamobile.nl nu vroeg ik me af wat jullie mening is over die provider?

Ik ben dus van plan om een 2e telefoon te kopen en dan een simkaart van lycamobile erin te doen en het meeste via die kaart te doen, maar ik weet niet of het veel gaat schelen in de kosten, aangezien ik ook nog los een 2e telefoon moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Dirk0s schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:40:
Ik heb naar mijn idee en iets te duur abbonoment kom ik achter, of ik sms en bel gewoon te veel.
maar goed ik kwam dus dit tegen: www.lycamobile.nl nu vroeg ik me af wat jullie mening is over die provider?

Ik ben dus van plan om een 2e telefoon te kopen en dan een simkaart van lycamobile erin te doen en het meeste via die kaart te doen, maar ik weet niet of het veel gaat schelen in de kosten, aangezien ik ook nog los een 2e telefoon moet kopen.
Dat hangt er van af wat je nu betaalt :) Maar ga je door dit nieuwe abo minder bellen/smssen dan?
Misschien zit daar de oplossing?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
misschien niet minder, maar het is volgens mij wel goedkoper, en het is prepaid, geen vaste maandelijkse kosten.

Ik betaal nu overigens ong 60 euro, terwijl mijn abbo 32,50 per maand is

[ Voor 26% gewijzigd door Dirk0s op 27-10-2008 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ik kom er nu achter dat Lycamobile op het netwerk van Tmobile zit, mijn vraag is nu

kan een lycamobile simkaart dan in een telefoon met tmobile lock, of moet hij dan simlock vrij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:48

Matjan

:D

Je hebt daarvoor een simlock vrije telefoon nodig. Het gaat de simkaart en die is dan niet van T-Mobile, maar van Lyca Mobile

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35978

Kun je bij je eigen provider niet naar een gunstiger tariefplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
ik heb kpn, volgens mij is het wel mogelijk, maar ik zit in zo'n kortings periode ipv 32.50 betaal ik 22.50
weet niet als ik dat verander of die korting dan ook nog geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Matjan schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:45:
Je hebt daarvoor een simlock vrije telefoon nodig. Het gaat de simkaart en die is dan niet van T-Mobile, maar van Lyca Mobile
Lyca simkaarten passen gewoon in T-Mobile gelockte toestellen :) met genoeg toestellen geprobeerd op mn werk. Overigens is het alleen zinvol om Lyca erbij te nemen als je veel naar het buitenland belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
Ik denk dat ik na veel opgezocht te hebben, mischien beter mijn bundel iets omlaag kan doen en dan een extra sms bundel erbij neem voor 10euro - 1000 smsjes.
zo scheelt het me een aankoop van nieuwe telefoon!

zijn er mensen die dit hebben inc KPN netwerk?
Of mensen met andere opties hoe ik het goedkoopste uit ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269348

Mijn advies,
ik heb zelf lyca mobile maar zij gaan niet echt serieus om met klachten.
Het netwerk van tmobile is op dit moment gewoon wat krapjes.
Want alle tmobile klanten, Orange klanten, en bv lyca mobile klanten bellen via tmobile.
Het werkt zo.
Zijn er bv 20 verbindingen beschikbaar waarvan er 18 bezet zijn,
en er gaat een tmobile klant bellen, en een orange klant en een lyca mobile,
dan vist die lyca mobile klant achter het net,
en moet wachten tot er weer een lijn beschikbaar komt.
Tot die tijd krijgt hij te horen, alle lijnen zijn bezet, probeer het later nog eens.
En ditgeen is mij al heeeeeeeel veel gebeurd de laatste 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Omdat ik natuurlijk goed heb gezocht naar een topic. Vond ik dit een mooi kickje waard.

Ik zit nu een ruime maand bij Lyca. Het valt natuurlijk als eerste op dat het start tarief vrij hoog is. Maar zowel naar vast en mobiel de tarieven per minuut voor prepaid meer dan schappelijk zijn. Sterker nog met de gratis 300mb per maand internetten vind ik het een zeer goede deal.

Maar goed, ik wilde dus een van m'n oude nummers mee nemen naar Lyca en ik heb het geweten. Vier porteringspogingen mislukt. En ik denk dat ik vrijwel de hele klantenservice in Londen (inclusief de superviser) nu wel heb gesproken. Het lijkt er wel op dat men je graag wil helpen, maar het blijven meestal niet 'accentloze' sprekers. Daarbij is het duidelijk dat als je probleem voorbij de standaard problemen komen, je gewoon een probleem hebt. Je kunt het of zelf gaan oplossen, of je moet weer je punt door de telefoon proberen te halen...

Het lijkt er op of ze niet zijn aangesloten bij de geschillencommissie telecom... gaat nog leuk worden als iemand echt een probleem met ze heeft.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Skinkie schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:17:
Ik zit nu een ruime maand bij Lyca. Het valt natuurlijk als eerste op dat het start tarief vrij hoog is. Maar zowel naar vast en mobiel de tarieven per minuut voor prepaid meer dan schappelijk zijn. Sterker nog met de gratis 300mb per maand internetten vind ik het een zeer goede deal.
Voordat je dadelijk met een torenhoge rekening zit;
Deze aanbieding is geldig van 01/07/2011 tot en met 31/07/2011.
http://www.lycamobile.nl/...prs-settings.aspx?lang=nl
Daarna is het uit met de pret.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Freekers schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:13:
Voordat je dadelijk met een torenhoge rekening zit;
Voor 13ct per MB zal dat wel meevallen... minder dan twee smsjes samen kosten...
Volgens mij staat hier dat je in die periode moet activeren, en dat iedere maand opwaarderen je 300mb geeft. Natuurlijk als je dat doet, met 10 euro per maand, heb je al een 'redelijk' dure prepaid. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Inmiddels 4x porterings aanvraag afgewezen. Kreeg dit mailtje van Telfort:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Bij de laatste aanvraag hebben wij doorgekregen als simkaartnummer '06xxxxxxxx'. Dit is dus verkeerd bij ons aangekomen en
doordat de aanvraag automatisch gaat kunnen wij hier niets handmatig voor wijzigen.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Waar xxxxxxxx mijn telefoonnummer en dus niet simkaartnummer is. Ik vraag me echt af of dit een bug is in de aansluiting van de systemen. Anders zou ik het echt triest vinden.

Pagina: 1