back to school:bestelling annuleren ivm levertijd printer?

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

• HeEvert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-10-2025
Ook ik ben overstag gegaan voor de nieuwe MacBook. Nou kon ik deze nog mooi met studentenkorting bestellen, met een iPod Nano en een printertje erbij. _/-\o_

Helaas met een printer erbij. Dankzij de gekozen printer werd mijn levertijd ipv 5 werkdagen maar liefst minimaal 15 – 20 werkdagen, :( aangezien ik weinig geduld heb, wilde ik de printer vervangen voor een iets duurdere met een levertijd van 24 uur.

Ik had al besteld en betaald, de volgende dag gebeld met Apple. Ze gingen het voor mij uitzoeken of dit mogelijk was (de andere printer was 20 euro duurder). Weer een dag later kreeg ik al een telefoontje met de mededeling dat de printer die ik wilde niet meer leverbaar is. Dat zou kunnen en ik heb me dus maar neergelegd om maar wat langer te wachten.

Nu keek ik vanochtend op de Apple site in hun store, wat zie ik daar tot mijn grote verbazing staan bij AANRADERS, juist, de printer (HP photosmart C4580) 8)7 die ik ipv die andere (Canon MX310) wilde bestellen.

Nu ga ik ze vanmiddag toch nog maar weer eens bellen, hoe dit nu kan en eventueel vragen of ik ze apart (eerst de macbook en de nano, later de printer) kan laten bezorgen (volgens mij kan dit niet of wel?)

Of zal ik de gehele bestelling annuleren en weer opnieuw bestellen, krijg ik dan gewoon eerst me geld terug (lijkt me wel) of gaat dit ook lang duren?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is meer iets voor het Shopping Forum :)

ASD > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-01 13:21
ik weet niet precies hoe het gaat maar de meeste leveranciers doen niet zo moeiljk over een bestelling aanpassen mits deze niet in verwekring is gegaan (spullen klaar gezet voor verzending..) geld terug is altijd wat langere procedure omdat dit meestal vanuit een hoofdkantoor moet, makkelijkste is in 2x laten verzenden desnoods met extra transportkosten

• HeEvert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-10-2025
Heb vandaag maar weer eens met Apple gebeld, het bleek een foutje te zijn van de afdeling die er over ging (mooie afschuifpolitiek noem ik dat) en de HP printer is wel gewoon leverbaar.

Dus Apple heeft nu zonder probleem deze printer toegevoegd aan mijn bestelling en nu hoef ik nog maar 5 dagen te wachten :)

Opgelost dus, van mij mag er een slotje op

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:15

paQ

Je maakt wat mee he? :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Daedalus schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 10:53:
Dit is meer iets voor het Shopping Forum :)

ASD > SF
En ook daar geldt dat je eerst een beetje eigen inzet moet tonen, voordat je een topic opent. Probeer er eerst met de winkel zelf uit te komen en als dat echt niet lijkt te lukken, dan kun je altijd proberen hier om advies te vragen, of om te discussiëren over wat je rechten of mogelijkheden in jouw geval zijn, voor zover die rechten en mogelijkheden al niet zelf uit te vinden zijn door hier in andere topics te zoeken of andere (veelvuldig hier genoemde) bronnen te raadplegen.

Zeker als je dan zelf al aangeeft van plan te zijn nog eens contact op te nemen met de shop, doe dat dan eerst, voordat je een topic opent, want aan zo'n topic heeft natuurlijk niemand iets :)

PS: dit topic is dus niet op slot omdat het probleem is opgelost, want daar doen we niet aan hier op GoT, maar omdat zulk een topic hier niet thuishoort :)

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 28-10-2008 23:47 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.