a7v verkopen, advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 14:52

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Ik kan mijn a7v verkopen voor 300 piek. Ik heb nog niets anders dan problemen gehad. Als ie stabiel is, dan loopt ie super. Maar dat duurt nooit lang, na een installatie van een een of andere pakketje met drivers is het vaak weer mis. Lockups, crashes e.d.

Ik wil dan een MSI-K7T-Turbo of een Abit kt7a. Nu lees ik in een test bij tomshardware dat de msi en traag bordje is.

Is het een goede keus om het bor te verkopen?
Welk bord moet ik dan nemen?

Verwijderd

Kan je em niet omruilen voor een betere a7v?
Ik heb niets te klagen met de mijne. t'heeft even geduurd voordat alles stabiel was, maar nu loopt ie prima.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
De MSI komt overal als beste uit de tests. Gewoon kopen dat ding. Zelf heb ik een A7V waar ik zeer tevreden mee ben. ( ik hoef dus niet te ruilen >:) )

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhmz
Ik in het begin ook een beetje problemen, maar dat lag ook wel voornamelijk aan me brakku voeding :|
Voor de rest, super bordje

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 14:52

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Ik heb al eens geheugen geruild, ik heb reeds een antec 300w voeding. Koeling is geen probleem. Idle 40 graden, stressed ca 48. Met rev. 1.02 geen problemen, maar met 1.04 wel. Lockups e.d. Het zal echt wel te verhelpen zijn, maar ik ben er flauw van.
Ik wil niet zeggen dat Abit wel optimaal is. Problemen kun je altijd wel eens tegenkomen.

Ik denk dat ik het wel verkoop.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou em lekker verkopen als ik jou was :)

Verwijderd

Eejh, ik zou'm niet aan je beste vriend verkopen >:)

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Bij mij was de 2e IDE poort stuk, maar sinds ik dat weet en er niks in stop draait alles perfect. Maar voor je eigen gemoedsrust zou ik hem gewoon verkopen en een KT7A kopen.

Verwijderd

Neem een a7v133.....heerlijk bordje...

duron800@1001 (154x6,5) en loopt als een trein....Veel stabieler als de a7v!

Ik heb nog maar 1 of 2 keer een lockup gehad in zijn 1 maand durende loopbaan en dat was toen ik op 154fsb het geheugen op 2-2-2 zette....(hij bootte wel gewoon!!!!)

Ik heb hele goede bevindingen met dit bord, maar zeker ook met de a7v (rev. 1.04) maar als ik mocht kiezen....tja....toch bordje verkopen en een kt133a bordje nemen

suc6

Verwijderd

A7V is idd effe tobben, zeker icm een Geforce 2MX. Maar nu met al die nieuwe drives draait het (ook bij mij eindelijk) superdesuperstabiel onder WinME!

Ksouwum ruilen voor een andere A7V, zijn fijne bordjes. Wil je toch een andere? Dan maar de MSI ofsow... suc6!

Verwijderd

heey mensen...ik heb ook een a7v, TB 1gig, asus V7100 geforce2 MX, 300 watt voeding, SuperOrb

maar nu lees ik dat het bij jullie stabiel draait
kun je ff zeggen welke:
- via-drivers
- bios (moederbord) versie
- bios (videoblank) versie
- videokaart drivers (nvidia/asus) en welke versie

ALVAST BEDANKT!!

Verwijderd

Hallo mensen,

Bij voorbaat excusses als ik dit berich in de verkeerde topic plaats. Het gaat om het volgende. Ik heb een laptop FS amilo PI1536, gekocht in augustus/september 2006 voor 1100 euro met twee jaar garantie. Ik wil hem nu verkopen, maar ik weet niet wat is reeele prijs. Hij doet verder prima. Ik heb alle origenele boekjes, cd's en uiteraard aankoopbon. Al vast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Igmaro

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 23:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:04:
Hallo mensen,

Bij voorbaat excusses als ik dit berich in de verkeerde topic plaats. Het gaat om het volgende. Ik heb een laptop FS amilo PI1536, gekocht in augustus/september 2006 voor 1100 euro met twee jaar garantie. Ik wil hem nu verkopen, maar ik weet niet wat is reeele prijs. Hij doet verder prima. Ik heb alle origenele boekjes, cd's en uiteraard aankoopbon. Al vast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Igmaro
Zo-ie-zo is het niet echt verstandig een 6 jaar oude topic te kicken. ;) Maar ik zou gewoon eens gaan kijken in Vraag&aanbod om te zien wat anderen vor vergelijkbare laptop's vragen. Tevens kun je eens opzoek gaan op GOT naar de Taxatie topics, helaas zijn deze niet meer actief, maar uit de recentste zal je toch nog wel wat goede info kunnen halen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:04:
Hallo mensen,

Met vriendelijke groet,

Igmaro
Zoals hierboven zou je idd in vraag & aanbod kunnen kijken. Daarnaast zou je kunnen vergelijken op marktplaats en dergelijke site.

Welkom overigens! :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.