Ok vorige keer te kort door de bocht met mijn topic dus ik zal dit keer zoveel mogelijk info proberen te geven.
ik heb zaterdag mijn nieuwe hardware opgehaald en dat bestaat uit het volgende lijstje:
thermaltake toughpower 600w
msi p45 neo3-FiR
e8400
scyte mugen
powercolor 4870 1gb
2x2gb ocz reaper
samsung spinpoint 1tb
dit gaat in een coolermaster centurion 5
met als invoer apparaten een g15 (zorgde voor constant piepen bij reboot)
nu gewone ps2 toestsenbord aangesloten (geen problemen meer)
nu krijg ik echter hele wisselende fouten. de ene keer loopt hij wel door tot instalatie maar krijg ik een ircq_notless_or_equal bij het comprimeren van de bestanden.
andere keren loopt hij vast bij het laden van de windows files. veschillende bestanden ook.. de ene keer is het winload.exe de andere keer clst.sys dan weer ntkrnlpa.exe en nog veschillende die ik nu ff niet meer kan opnoemen aangezien ik nu niet bij mijn pc ben.
dingen die ik heb geprobeerd:
geheugen modules verwisselen. van slot en opstarten met 1 en dan met de andere.
in de bios alle extra dingen op moederbord uitgezet (usb,firewire,netwerk,audio)
ook xp cd gebrobeerd (xp home 32bit) deze ging ook niet goed. liep vast ook met verschillende bsod's.
hoop dat iemand enig idee heeft met deze info wat ik kan doen om dit op te lossen... zou wel graag met mijn nieuwe pc aan de slag gaan maar dat is normaal lijkt me
bvd,
Leon
ik heb zaterdag mijn nieuwe hardware opgehaald en dat bestaat uit het volgende lijstje:
thermaltake toughpower 600w
msi p45 neo3-FiR
e8400
scyte mugen
powercolor 4870 1gb
2x2gb ocz reaper
samsung spinpoint 1tb
dit gaat in een coolermaster centurion 5
met als invoer apparaten een g15 (zorgde voor constant piepen bij reboot)
nu gewone ps2 toestsenbord aangesloten (geen problemen meer)
nu krijg ik echter hele wisselende fouten. de ene keer loopt hij wel door tot instalatie maar krijg ik een ircq_notless_or_equal bij het comprimeren van de bestanden.
andere keren loopt hij vast bij het laden van de windows files. veschillende bestanden ook.. de ene keer is het winload.exe de andere keer clst.sys dan weer ntkrnlpa.exe en nog veschillende die ik nu ff niet meer kan opnoemen aangezien ik nu niet bij mijn pc ben.
dingen die ik heb geprobeerd:
geheugen modules verwisselen. van slot en opstarten met 1 en dan met de andere.
in de bios alle extra dingen op moederbord uitgezet (usb,firewire,netwerk,audio)
ook xp cd gebrobeerd (xp home 32bit) deze ging ook niet goed. liep vast ook met verschillende bsod's.
hoop dat iemand enig idee heeft met deze info wat ik kan doen om dit op te lossen... zou wel graag met mijn nieuwe pc aan de slag gaan maar dat is normaal lijkt me
bvd,
Leon