Ik ben vooralsnog best onder de indruk van het spel. Het spel heeft wat mij betreft wel het potentieel om iets heel groots te worden, maar wat mijn speelplezier nu toch echt zwaar serieus begint te bederven is de BSOD (0x0000007F) die ik 9 vd 10 keer krijg als ik syrette's uit zo'n kistjes aan de muur wil pakken (bijv. bij die Wapenhandelaar bij Mike's Bar), plus de CTD's die ik afentoe ook krijg (maar dat is in vergelijking met BSOD's nog te overzien..hoewel ook bepaalde niet praktisch).
Het kan bijna geen technisch probleem van mijn systeem zijn. Heb niets ge-OC'd. Heb voor zo'n beetje alle componenten de meest recente drivers geinstalleerd (tm de BETA drivers van Nvidia aan toe voor m'n 8800GT) Ook m'n geheugen getest met MemTest86, CPU gestressed met Orthos en Prime. Vuurtje onder de GPU gestookt met ATI-Tool en alles dus rock-solid en prima temps, en op de koop toe heb ik geen enkel probleem met de andere games die ik speel (incl. Crysis en Warhead), dus aan m'n systeem kan het bijna niet liggen.
Iemand enige idee? Of ervaringen met het zelfde probleem?
Gigabyte P35-DS3L (BIOS v. F8)
C2D E6850 met CoolerMaster Z600 CPU koeler
2x 1GB OCZ PC6400
GeForce 8800GT 512MB (laatste BETA-driver ivm FC2 optimalisaties)
Creative Audigy 4 geluidskaart
2x 250GB Samsung Spinpoint
Plextor PX-755A DVD-RW
Het kan bijna geen technisch probleem van mijn systeem zijn. Heb niets ge-OC'd. Heb voor zo'n beetje alle componenten de meest recente drivers geinstalleerd (tm de BETA drivers van Nvidia aan toe voor m'n 8800GT) Ook m'n geheugen getest met MemTest86, CPU gestressed met Orthos en Prime. Vuurtje onder de GPU gestookt met ATI-Tool en alles dus rock-solid en prima temps, en op de koop toe heb ik geen enkel probleem met de andere games die ik speel (incl. Crysis en Warhead), dus aan m'n systeem kan het bijna niet liggen.
Iemand enige idee? Of ervaringen met het zelfde probleem?
Gigabyte P35-DS3L (BIOS v. F8)
C2D E6850 met CoolerMaster Z600 CPU koeler
2x 1GB OCZ PC6400
GeForce 8800GT 512MB (laatste BETA-driver ivm FC2 optimalisaties)
Creative Audigy 4 geluidskaart
2x 250GB Samsung Spinpoint
Plextor PX-755A DVD-RW