• Qreed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-01 13:57
Ik heb gisteren deze Sony gekocht. Er zit zo'n PCMCIA slot in maar het mij nu onduidelijk of ik wel of niet zo'n AlphaCrypt kaartje kan gebruiken (Ziggo).

Punt is namelijk dat ik hem in de slaapkamer wil ophangen en ik voel er niet veel voor om ook nog eens dat Samsung doosje op te hangen.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Qreed schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:20:
Ik heb gisteren deze Sony gekocht. Er zit zo'n PCMCIA slot in maar het mij nu onduidelijk of ik wel of niet zo'n AlphaCrypt kaartje kan gebruiken (Ziggo).

Punt is namelijk dat ik hem in de slaapkamer wil ophangen en ik voel er niet veel voor om ook nog eens dat Samsung doosje op te hangen.
Er zit een DVB-C tuner in dus je kan er een alphacrypt instoppen. Of het probleemloos werkt weet ik niet, daarvoor kun je het beste in het DVB-C en alphacrypt topic kijken.

• Luno
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06-2025
Qreed schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:20:
Ik heb een 32S3000 met AlphaCrypt (3.15 of 3.16) en Ziggo (Casema). Alles doet het.

Hoogstens dat als ie een tijd uit heeft gestaan je een seconde of 10 hem op Ned 1. moet zetten voordat 't geheel doorheeft dat je WEL mag kijken. Dat zal wel komen doordat in standby (slechts 0.19 Watt) ook Alphacrypt etc uitgeschakeld is.