Bij welke winkel in Hilversum PC kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-12 23:54
Ik heb via internet uitgekozen wat ik wil hebben. Maar bij welke winkel in Hilversum kan ik het beste terecht. Goed en goedkoop uiteraard ;)

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Geen.
Ik heb jaren in hilversum gewoond en woon nu iets buiten hilversum, maar ik ga nooit naar hilversum voor een PC of onderdelen hiervoor.

Altijd naar Mycom in Amsterdam of Hoofddorp (ik werk in amsterdam en hoofdorp). goede prijzen en de juiste service.

http://www.hroling.nl

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-11 12:44
Je kunt NT Microsystems ff checken. Die zitten op de markt (vlakbij mijn huis), en dat zijn goede gasten... Echt heel goedkoop is niks(!) in Hilversum natuurlijk... :(

Doe ze de groeten!

Verwijderd

Ik zou ff naar Amsterdam gaan, Mycom bijvoorbeeld. Duurt wat langer, maar dan heb je ook wat.

• roytanck
Die NT gasten hadden een tijdje geleden goede aanbiedingen met complete Duron-systeempjes. Dat waren best leuke systeempjes. Als ik er voor losse onderdelen kom zijn ze vaak redelijk duur...

Wel heel goedkoper CD-R's trouwens, en ze hebben nu een aanbieding met schijven (20-30-40 GB).

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

In Naarden (= ook bijna Hilversum) zit CTW waar best wel goede/betaalbare spullen te koop zijn.
Hacom op de Hilvertsweg kan ook best redelijk meekomen, maar ze zijn wel erg Chaintech gespeend.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• roytanck
Chaintech ja, da's erg bij die gasten :) We hebben hier op het werk allemaal Hacom machines, maar we vragen wel om fatsoenlijke mobo's :) (we hebben een keer 4 van de 6 nieuwe machines terug moeten sturen binnen een week, chaintech is :r)

CTW is idd wel een optie, ik vind ze alleen best duur de latste tijd, en iedereen die ik er heen heb gestuurd heeft veel problemen gehad.

Verwijderd

H'sum is VERSCHRIKKELIJK als je pc-spulletjes zoekt! 9 vd 10 keer is het nergens te vinden, in geen van de lullige kleine kutzaakjes. En ALS je het dan eindelijk heb gevonden is het 1,5 keer zo duur als ergens anders!
Nee ga maar lekker naar A'dam (Mycom) of Utrecht ofzo al is daar ook niet al te veel te vinden.
Ik vind online bestellen altijd wel fijn. Al heb dat ook zen nadelen met garantie en ga zo maar door.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ja, wat is er mis met on-line bestellen?

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Op vrijdag 23 februari 2001 14:49 schreef drLiter het volgende:
http://www.lbj-computers.nl
is er niet meer

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:03

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wat je ook doet, haal hem in ieder geval niet bij Dynabyte, Vobis of Dixons.
CompTechWorld in Naarden is inderdaad wel een hele goeie, en ik heb ook gehoord dat NT Microsystems ook wel goed was. Met LBJ-computers op de Hilvertsweg heb ik wat minder goeie ervaringen. Die zijn vaak erg duur, en de service daar vond ik tenminste niet echt geweldig.
Op de hoek van de Gijsbrecht en de Neuweg, vlak waar Dynabyte eerst zat, zit een winkeltje dat de PC Dokter heet. Die zijn volgens mij ook wel redelijk goedkoop.
Hacom is op zich wel redelijk goed, maar ik heb betere prijzen gezien.

Als je een wat betere computerwinkel zoekt qua prijzen en verstand van computers, zul je naar Mycom in Amsterdam moeten, naar CTW in Naarden moeten, of naar Computerland in Utrecht moeten.

edit:

Typo

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

morgen PC dumpdag op de RAI, hcc prijzen..
mycom staat er ook, beursprijzen 10-15% goedkoper dan de winkel mycom. Als er iets mis is kan je t gewoon omruilen in een van de winkels van mycom.

• Percy61
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01-2021

Percy61

CTW is de meest betrouwbare. Die mannen weten precies waar ze het over hebben. Zijn niet de aller goedkoopste, maar vele malen beter dan wat je in Hilversum kunt vinden.

• brous
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-12 22:15

brous

No Soap for you!!

Je kan ook bij Hitech Today kijken is ook niet altijd goedkoop:( maar soms scheelt het maar een paar tientjes in vergelijking met pricewatch heb daar me moederbord gekocht en kwam bijna op dezelfde prijs als bij de pricewatch + verzendskosten:9.

Ik zou zelf gewoon online bestellen als je meer als 1 ding gaat kopen>:) of als het ergens online stukke goedkoper is want zie soms wel eens prijzen dat ik denk hoe durven ze het te vragen zo duur :'(

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 00:55

Jake Blues

AKA Jake

Bij NT Systems zijn het aardige mensen, maar ze weten echt niet waar ze het over hebben (productkennis van bijna nul). Daarnaast zijn ze over het algemeen niet de goedkoopste.

Ik heb met CTW (Naarden) en Computerland (Utrecht) goede ervaringen.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 00:55

Jake Blues

AKA Jake

Foutje...

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02
Nu we t toch over hilversum hebben
ff offtopic
Weet iemand toevallig waar je een conductive pen haalt in hilversum of dat autoachterraamautoverwarmingslijm, of bison kit elektro om me duron mee te gaan unlocken
ben me potloodje beetje zat nu:)

trouwens lekker boeie dat al die winkels een produktkennis van 0 hebben
Als je t over overklokken hebt of een beetje te technisch begint te praten begint t ze idd al te duizelen, als ze maar kwaliteitsprodukten blijven inkopen zoals nt microsystems vind ik t best ik ga daar echt niet om technische hulp vragen daar heb ik dit forum al voor;)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Leipo
  • Niet online
ik hoor niemand over ComputerCompleet in hilversum (was vroeger PCbouwmarkt)

ik heb daar bijna l mijn spulletjes vandaan!
ze hebben altijd wel goede spullen en een erg goede service: ze reparen meestal gratis als je het bij hun gekocht hebt (ookal ben je alweer 3 jaar verder).

maar ze zijn alleen goed voor je "eerste" onderdelen... ga je eenmaal voor tweakonderdelen dan zit je daar fout..

• Leipo
  • Niet online
Op vrijdag 23 februari 2001 21:11 schreef Turismo het volgende:
Nu we t toch over hilversum hebben
ff offtopic
Weet iemand toevallig waar je een conductive pen haalt in hilversum of dat autoachterraamautoverwarmingslijm, of bison kit elektro om me duron mee te gaan unlocken
ben me potloodje beetje zat nu:)
In een zijstraat van de Groest (het straatje waar 'Het wapen van Hilversum' & 'De Karoessel' zit) zit een erg uitgebreide autospeciaalzaak...ik denk wel dat zij het hebben...

• Turismo
[quote]Op vrijdag 23 februari 2001 21:16 schreef Leipo het volgende:

Bij computercompleet zijn t de grootste assholes allertijden!!!vooral dat wijf daar mag van mij afsterven. Echt geen service daar
heb ooit daar eeen 64 mb dimm gekocht na een maand al defect(1 jaar garantie) wil ik m inruilen gaat dat wijf m eerst natuurlijk testen, zegt ze dat er niks mee aan de hand is!?! ik vragen welke programma's ze daarvoor gebruik heeft, antwoord was de standaard memorychecks. ik na een week weer terugkomen en daar die Kuttent ff op stelten gezet, zei ze neem je eigen computer mee dan zullen we t wel s zien. En wat bleek ik had dus gelijk met de programma's op mijn pc gaf ie duidelijk aan dat t een defecte dimm was en met een nieuwe erin was t gewoon goed.
Je word bij die goedkope shittent dus belazerd waar je bijstaat, laatste x dat ik daar ooit iets heb gekocht.
Heb ook wel s gehoord dat bij reperatie
ze soms wat dingen verwissellen van binnen met goedkope shit.
in een woord:BAGGERWINKEL met BAGGERPERSONEEL(en dan alleen dat wijf wat er staat, rest ken ik niet)
Aaardige mensen en die goede produkten hebbe en er ook nog kennis van hebben.
zijn die gasten van compatible op de konningeweg www.compatible.nl
iets duurder maar tenminste goede merken en goede service

• Turismo
Op vrijdag 23 februari 2001 21:17 schreef Leipo het volgende:

[..]

In een zijstraat van de Groest (het straatje waar 'Het wapen van Hilversum' & 'De Karoessel' zit) zit een erg uitgebreide autospeciaalzaak...ik denk wel dat zij het hebben...
Ah tnx ga er deze week s ff kijken dat weet ik wel te vinden.
Hmm zitten toch meer tweakers in hilversum dan ik dacht btw

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Ik heb dit topic niet doorgelezen, ik heb ook maar één antwoord: HIGHTEC!

Absoluut ut beste. Zat vroeger op de hilvertsweg, nu op de gijsbrecht..

Ze weten waarover ze praten, en vaste klanten willen nog wel eens wat gedaan krijgen >:)

En verder hebben ze niet veel op voorraad, maar ze hebben het wel altijd binnen 2 dagen voor je

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Op vrijdag 23 februari 2001 21:29 schreef Turismo het volgende:blaaablalbalblablalaaaaablalbalbalblabla
Okay, ik ben nou ook niet echt gecharmeerd van die winkel. Maar om ut zo uit te drukken?

• Leipo
  • Niet online
[quote]
Op vrijdag 23 februari 2001 21:29 schreef Turismo het volgende:
Op vrijdag 23 februari 2001 21:16 schreef Leipo het volgende:

Bij computercompleet zijn t de grootste assholes allertijden!!!vooral dat wijf daar mag van mij afsterven. Echt geen service daar
heb ooit daar eeen 64 mb dimm gekocht na een maand al defect(1 jaar garantie) wil ik m inruilen gaat dat wijf m eerst natuurlijk testen, zegt ze dat er niks mee aan de hand is!?! ik vragen welke programma's ze daarvoor gebruik heeft, antwoord was de standaard memorychecks. ik na een week weer terugkomen en daar die Kuttent ff op stelten gezet, zei ze neem je eigen computer mee dan zullen we t wel s zien. En wat bleek ik had dus gelijk met de programma's op mijn pc gaf ie duidelijk aan dat t een defecte dimm was en met een nieuwe erin was t gewoon goed.
Je word bij die goedkope shittent dus belazerd waar je bijstaat, laatste x dat ik daar ooit iets heb gekocht.
Heb ook wel s gehoord dat bij reperatie
ze soms wat dingen verwissellen van binnen met goedkope shit.
in een woord:BAGGERWINKEL met BAGGERPERSONEEL(en dan alleen dat wijf wat er staat, rest ken ik niet)
Aaardige mensen en die goede produkten hebbe en er ook nog kennis van hebben.
zijn die gasten van compatible op de konningeweg www.compatible.nl
iets duurder maar tenminste goede merken en goede service
hehe dat mens weet inderdaad niet veel van PC's maar ik laat me altijd helpen door die gast met dat brilletje...

maar IK heb in ieder geval nog nooit problemen met ze gehad....

• Leipo
  • Niet online
Op vrijdag 23 februari 2001 21:42 schreef Turismo het volgende:

Hmm zitten toch meer tweakers in hilversum dan ik dacht btw
hehe dat merk ik nu ook pas :)

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Van NTmicrosystems word je ook niet echt blij. Heb na een 'klein' incidentje mijzelf belooft daar noooooooit meer wat te kopen.

Die ene zaak op de Larenseweg is trouwens niet te vertrouwen. Die juffrouw probeert je de raarste dingen aan te smeren.

Ga naar het industrie-terrein in Naarden. Daar zit Comptechworld, die jongens zijn gewoon goed en goedkoop.
Pagina: 1