Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pixma 4500 A4-papier in cassette plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik hoop dat ik in het goede forum post, zo niet dan moet iemand het maar verplaatsen (of sluiten, maar een oplossing voor mijn probleem is dan wel welkom :) ). Vanavond is mijn nieuwe fotoprinter (de Canon Pixma IP4500 dus :) ) eindelijk aangesloten en meteen uitgelijnd. Nu wilde ik de cassette vullen met papier. Volgens de handleiding kun je de cassette helemaal uit de priner halen en er tot A4-formaat papier in kwijt. Maar ik kan hem er maar gedeeltelijk uit trekken (dus niet helemaal), en de la is niet breed genoeg voor de volle breedte van A4. Doe ik iets fout, of kun je de grotere formaten (breder dan de afstand tussen de opstaande punten van de papierla van de cassette) anders dan in de handleiding staat alleen in de achterla plaatsen? Het is een vreselijk domme vraag - ik weet het - maar ik heb al van alles geprobeerd (I did RTFM :Y ) en het lukt voor geen meter |:( . Omdat ik graag gauw het een en annder wil uitproberen en moeilijk bij de achterla kan, wil ik de cassette graag goed kunnen gebruiken. Alle suggesties zijn dan ook welkom, ik voel me zo blond :o .

Jasper

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:49

DataGhost

iPL dev

Afbeeldingslocatie: http://stack.dataghost.com/pixmala.png

Ik kan er compleet naastzitten maar uit je verhaal maak ik op dat je met die 'opstaande punten' die dingen bedoelt zoals aangewezen door de rode pijl? Hier komt het papier juist te liggen als het klaar is. De cassette zit nog onder dat ding (in ieder geval bij de pixma die hier staat maar ik neem aan dat er weinig verschil in zit).

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:24
Ik heb het even voor je nagekeken. Die cassette kun je gewoon door eraan te trekken helemaal uit de printer schuiven. Je hebt hem dan gewoon los in de hand. Dan zie je aan de voorkant een lichtgrijs plaatje rechtop staan (verbonden met het plaatje aan de onderkant van de cassette), en als je daaraan trekt, dan kun je de cassette uitschuiven. Dan past het a4 papier erin, net zoals het normaal in de achterste lade gaat (zelfde richting). Het half doorzichtige plastic kapje zorgt er dan voor dat als je de cassette terugplaats dat er toch wat over het papier ligt. De cassette steekt dan namelijk wat aan de voorkant uit.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:24
DataGhost schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:04:
[afbeelding]

Ik kan er compleet naastzitten maar uit je verhaal maak ik op dat je met die 'opstaande punten' die dingen bedoelt zoals aangewezen door de rode pijl? Hier komt het papier juist te liggen als het klaar is. De cassette zit nog onder dat ding (in ieder geval bij de pixma die hier staat maar ik neem aan dat er weinig verschil in zit).
Klopt inderdaad. De cassette zit nog onder dat klepje, dus die moet je dichtdoen om fatsoenlijk bij de cassette te komen :)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:56

ThunderNet

Flits!

FGA -> OH :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
.
TranceSetter schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:05:
[...]

Klopt inderdaad. De cassette zit nog onder dat klepje, dus die moet je dichtdoen om fatsoenlijk bij de cassette te komen :)
Ja, ik heb 'm door, heb aan een verkeerde schuif zitten trekken (het papieropvang-geval) 8)7 . Volgens mij kom ik er zo verder wel uit, want nu ziet het er uit zoals in de handleiding :o. Ben ik dan toch blond? OK, donkerblond dan :)
Hartelijk dank allemaal!
Pagina: 1