Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Opera Mini

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb laatst Opera Mini op m'n EeePC geinstalleerd aan de hand van Micro Emulator ( http://microemu.org/ )
Dit werkt helaas niet al te prettig. Zeker wat betreft invoer met het keyboard.

Bestaat er een browser die speciaal is ontworpen om te surfen via een GPRS/EDGE verbinding?
Ik gebruik regelmatig mijn GSM als modem als er geen wifi beschikbaar is. Helaas is dit niet supersnel en met Opera, Firefox of IE wordt de pagina as-is ingeladen. Bij sommige sites kan dat helaas lang duren.

Alvast bedankt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Software >> CSA
Windows Clients > Client Software Algemeen

Zelf al eens wat rondgekeken, lijkt me niet dat je de enige/eerste bent met dit idee namelijk :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Ik ken geen specifieke browser. Wanneer er een langzame Internet verbinding voor handen is, gebruik ik de volgende set-up in Firefox:

- Disable all images
- NoScript plugin: alleen Javascript toestaan van 'Base 2nd level domains'. Hiermee blijven de meeste sites correct werken en vang je toch een hoop onnodige JS af. (ironisch genoeg is Tweakers.net hierop een uitzondering, omdat deze JS nodig heeft van tweakimg.net ;))
- NoScript plugin: placeholders weergeven voor Flash en andere exotische content

Ik denk dat je daar al een heel eind mee komt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips page45. 'k zal het eens uitproberen.