Koelblok CPU Asetek Vapochill

Pagina: 1
Acties:

• insanestijn2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11-2021
heyho

ik hoop dat ik mijn vraag hier mag posten.
ik heb een waterkoeling set gekocht van een vriend, een Asetek Waterchill Antarctica met dubbele radiator
het probleem is het volgende; ik kan deze niet monteren op mijn Intel LGA775 socket, enkel het cpublok voor oude P4 socket zit erbij... :O
blijkbaar zijn die blokjes niet los verkrijgbaar (ofwel heb ik niet goed genoeg gezocht) en tweedehands kan ik er ook niet meteen een vinden.
kan ik een blokje van een andere merk gebruiken en zoja wat raden jullie aan?

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Die dingen passen idd niet op een 775 socket :).

Blokjes zijn gewoon uitwisselbaar dus alles kan erop zolang je maar fittingen neemt die de juiste maat zijn voor de slangen die meegeleverd zijn bij een asetek set (mijn oude asetek set had 10mm outer dimension en 8mm inner dimension, maar ik weet niet of de slangmaat nog steeds hetzelfde is).

wat betreft het merk zal je reviews moeten gaan lezen, een paar goede merken zijn:
- swiftech
- d-tek
- EK
- XSPC

edit: een vapochill is trouwens een phasechange unit, dit is een waterchill set ;).

[ Voor 11% gewijzigd door Flythe op 26-10-2008 22:01 ]

Verwijderd

insanestijn2 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:53:
heyho

ik hoop dat ik mijn vraag hier mag posten.
ik heb een waterkoeling set gekocht van een vriend, een Asetek Waterchill Antarctica met dubbele radiator
het probleem is het volgende; ik kan deze niet monteren op mijn Intel LGA775 socket, enkel het cpublok voor oude P4 socket zit erbij... :O
blijkbaar zijn die blokjes niet los verkrijgbaar (ofwel heb ik niet goed genoeg gezocht) en tweedehands kan ik er ook niet meteen een vinden.
kan ik een blokje van een andere merk gebruiken en zoja wat raden jullie aan?
Ik heb er nog eentje liggen ;)
Dus wel 2e hands te krijgen....

• insanestijn2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11-2021
ja idd verkeerde titel van onderwerp, maar kan het niet wijzigen.
kunnen we iets regelen? ik stuur je een PM