Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe slecht is het tv-signaal van tele2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie in het grote tele2 topic..dat het zelfs slechter is als digitenne....(nou scheelt digitenne nogal. hoe beschut je zit..)

Ik heb nu een groot plasma scherm en irriteer me heeeel erg aan het analoge tv-signaal, dus wil ik heel graag een digitaal signaal en dacht over te stappen naar tele2, maar lees nu veel dat dit heel erg slecht is...dus nauwelijks een verbetering..

Klopt dit en wie heeft er anders wel een goed dig. tv signaal..afgezien van een schotel (dat lijkt me wel erg veel werk)

grt, marcel

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10 22:18
Tele2 via een antenne is exact gelijk aan digitenne. Bieden ze dat nog wel aan? In ieder geval, Digitenne heeft dezelfde resolutie als analoog, iig nauwelijks verschillend, en een lage bitrate. Op grote schermen is het meestel niet prettig om aan te zien, maar je kan het simpel testen, je krijgt het altijd een maand op proef (bij KPN iig).

Tele2 via internet is een compleet ander verhaal, en is beter van kwaliteit (hogere bitrate, resolutie)

Verwijderd

Topicstarter
o, ik bedoelde ook tv via internet....

ik kwam tegen dat dat net zo was als digitenne of zelfs slechter...

thanks...mijn koopdrift was gedaald maar is nu weer gestegen

laatste wankelpunt is ...beneden tv en internet...maar hoe krijg ik boven tv en internet
de bedoeling is dat ik de coax aansluiting eruit wil doen.,,scheelt tenslotte 15 euro

Wij wonen in een vrij oud huis, en mijn bekabeling is slecht terug te vinden boven...
dus dat wordt breken...

Internet, hopen dat het draadloze signaal tot boven reikt...(gelukkig hebben we houten vloeren)

en tv...het coax signaal behouden of gaan breken en een extra decoder bestellen of het tv signaal splitsen en naar boven begeleiden....hoewel ik dan waarschijnlijk niet kan zappen omdat de decoder beneden staat...

Hoe zit het eigenlijk met radio ...die heeft tenslotte ook een coax aansluiting..

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Radio kan je gewoon uit de ether plukken. Je mist dan wat zenders, maar dat is dan jammer.
Moet je wel even van een oude coax een "antenne maken".

En het staat me bij dat je het tv signaal naar je tv krijgt door de utp kabel, maar dat moet iemand anders maar even bevestigen. En de vraag is dan of je wel draadloos daarvoor kan gebruiken.