Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo people,

Uhm ik heb het volgende heb een laptop hp nc6400 en heb er windows vista erop die is zwaar naar de kloten kom er niet meer in, ik wil nu vista helemaal verwijderen maar dat wilt niet echt lukken wie kan me helpen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42

racoon

mooowwww

Wat heb je zelf geprobeerd, en wat is volgens jou zwaar naar de kloten?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Welkom op GoT.

Je zult toch heel wat specifieker moeten zijn. Daarnaast aangeven wat je zelf al gedaan hebt en of de FAQ's hier op GoT hebben geholpen. Hier wordt namelijk iets meer inzet van je verwacht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wat dacht je er van om gewoon je Vista CD te booten, je HD te formatteren tijdens de setup en een reinstall te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
En deze pagina eens goed doornemen...

[ Voor 6% gewijzigd door Rob1106 op 26-10-2008 15:50 ]

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uhm ik heb geen windows vista cd ik zal ff aangeven wat die zegt als ik hem opstart, laptop is van me neefje weetniet wat die er mee heeft gedaan.

Kan windows niet starten. Dit word mogelijk veroorzaakt door een recente hardware- of softwarewijziging. Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:

1. plaats de windows installatieschijf en start uw computer opnieuw
2. selecteer de taalinstellingen en klik op volgende
3. klik op "uw computer herstellen"

als u deze schijf niet hebt, dient u voor assistentie contact op te nemen met de systeembeheerder of fabrikant van uw computer

bestand: CI.dll

status: 0xc0000221

Informatie: kan windows niet laden omdat een vereist bestand ontbreekt of beschadigd is.

Ik wil de schijf gewoon helemaal leeg hebben zodat ik xp kan installeren wie kan me hiermee verder helpen. Ik kom niet verder dan deze optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat dacht je van een XP cd erin, booten (cd drive prio geven boven HDD in BIOS) en via de XP installer formatteren?
Pagina: 1