Toon posts:

Microsoft komt met mobiele telefoons

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de LanVision nieuwsbrief las ik dit:

Microsoft ontwikkelt 'Stinger' voor telefoons Microsoft hoopt naast Samsung binnenkort ook Mitsubishi en het Britse Sendo bij te kunnen schrijven als gebruikers van het besturingssysteem 'Stinger' dat Microsoft speciaal voor mobiele telefoons heeft ontwikkeld. Stinger is een vereenvoudigde versie van Pocket PC. Vier mobiele netwerken (Vodafone, Telefonica, T-Mobil en Telstra) zullen de telefoons gaan testen en, zo hoopt Microsoft, nog dit jaar gaan verkopen. Microsoft geeft de netwerken de mogelijkheid om de telefoons hun eigen
merknaam te geven en zelfs het opstart-scherm kan dan het logo van het mobiele netwerk geven. Microsoft denkt zo een
aantrekkelijke optie te bieden ten opzichte van concurrenten als Ericsson en Nokia, die de telefoons alleen onder hun eigen merk op de markt brengen. Prototypes van de Microsoft-telefoons zijn deze week al te zien; zij hebben een relatief groot
kleurenschermpje en een spreektijd van vier uur.

Reacties en meer nieuws graag over dit onderwerp...

Verwijderd

Dit nieuws kun je beter submitten op de frontpage van t.net :)

Verwijderd

IDD frontpage nieuws!! Maar dan heb je straks een blauw scherm op je mobiel :+

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-03 21:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

En service packs :)

En natuurlijk actionscript waardoor een 'I Love U' sms aan iedereen in je telefoonboek wordt doorgestuurd..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Press CTRL+ALT+DEL to redial... :+

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Microsoft maakt al software voor telefoons. Namelijk voor Siemens. O.a. de C35i, S35i en S25 'lopen' op Microsoft. En ja hoor: veel gebruikers hebben al es last gehad van een vastloper...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

dat gaat weer wat worden hoor, ik vraag me af hoe ze een bluescreen gaan maken op zo een klein schermpje :)

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

sony j5 maakt nu ook al gebruik van de microsoft mobile explorer :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

Destruction

(ex-)Automonteur

Nee hé ! , krijg ik straks ook een fatal error op me mobiel :(

Hoe zit het met redhat ? :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1