Youth and skill are no match for experience and treachery.
Forza Mucca!
Eerst dacht ik aan een mooie Photoshop truuk maar t beest blijkt echt ...

en toen moest ik meteen aan DPC denken
Verwijderd
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Verwijderd
Kleine vrouwtje?Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:28:
Flinke stier. Maar natuurlijk zetten ze er wel een klein vrouwke naast. Doen ze ook met plasmaschermen
Dat beest heeft een schofthoogte van 6ft 6inch... da's volgens google 6 feet 6 inch = 1.9812 meters
Dus da's geen "klein vrouwtje"
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 17:15 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 17:29 ]
Verwijderd
Misschien is mijn ruimtelijk inzich niet zo heel goed, ik heb niet 't gevoel dat de bovenkant van dr hoofd bijna 40cm onder de schouder van die os komt.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:25:
Dus wel. Zij is dan mss 1.60. Dat vind ik klein.
Plus dat op de afbeelding de koe ongeveer 30 pixels hoger is dan zij, met een totaal van 420 pixels dus 1/14e hogere schofthoogte... dan is dat chicky geen 1.60. Haar haar telt natuurlijk niet, en dan heb ik ook gecompenseerd voor het feit dat de foto niet 100% recht genomen is
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 17:36 ]
Verwijderd
Stier: ~460 pixels hoog van hoef tot schoft, en 198 cm. Dat is 0.43 pixel per cm.
Vrouw er naast: ~360 pixels van laars tot bovenkant hoofd. Komt uit op 155 cm.
Dan was mijn schatting dus niet verkeerd.
Compenseer voor het feit dat ze mss net wat lager staat, en 1.60 is niet slecht gegokt.
Edit: En dan zie ik dat ik vanaf het zwart van de schoft heb gemeten en niet het wit dat ik nu pas zie.
1.55 lijkt me dan nog vrijgevig geschat voor haar.
Deze foto dus:

Ik heb ook geen zin om de thread offtopic te laten gaan maar dit vind ik toch even iets dat rechtgezet dient te worden,
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 19:39 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Niks mis met deze discussie - da's goed voor de evolutie van ideeën en inzichten - zolang men elkaars inzichten respecteert is dit alleen maar leuk :-) Alleen wanneer we feitelijk bewijs hebben weten we het zeker denk ik .. ik zal de mevrouw eens mailenIk heb ook geen zin om de thread offtopics te laten gaan maar dit vind ik toch even iets dat rechtgezet dient te worden,
In het ITV filmpje zie je een 6-foot reporter en een (helaas andere) mevrouw ... blijft gissen natuurlijk maar ik denk dat de jonge dame toch wel van normaal gemiddeld postuur moet zijn, ik schat 1m75 of zo ..
Misschien iets voor een Poll?
Verwijderd
Verwijderd
Schofthoogte is het hoogste punt van de schouder, die bult in de nek telt niet want dat is het schouderblad al niet meerVerwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:40:
Als dat zo is dan klopt de schofthoogte niet. Of ze meten op een ander punt. Stieren / Ossen hebben nogal een bult op hun nek.

Zoals je hier ziet zijn ruggewervels verantwoordelijk voor die hump
ontopic: Damn huge
Grutte Pier heeft namelijk een hele weide van deze uitstekende friese stamboek koeien.
Mss is die beschikbaar om voor wat (vrouwelijke) nageslacht te zorgen.
Ps: Een uitzonderlijke stier.

Deze is doet ook niet veel onder.
[ Voor 23% gewijzigd door gp500 op 27-10-2008 00:12 ]
Toch wordt die 'bult' gebruikt om de schofthoogte te meten. Zo gaat het namelijk ook in de paardenhouderijVerwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:53:
[...]
die bult in de nek telt niet want dat is het schouderblad al niet meer
Die speelt vals, die staat op een grote berg zandgp500 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:02:
oh zit mijn gezelschap er zo uit.
Ps: Een uitzonderlijke stier.
[afbeelding]
Deze is doet ook niet veel onder.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dat is om te voorkomen dat ie voorover valt met die korte voorpootjes.APClll schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:15:
[...]
Die speelt vals, die staat op een grote berg zand![]()
Computing...
Heren, ik heb ze gemaild en vandaag antwoord gekregen...:Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:42:
Ik weet niet hoe jij rekent maar ik zie 90 pixels hoogteverschil tussen de schoft van de stier en haar schedeldak.
Stier: ~460 pixels hoog van hoef tot schoft, en 198 cm. Dat is 0.43 pixel per cm.
Vrouw er naast: ~360 pixels van laars tot bovenkant hoofd. Komt uit op 155 cm.
Dan was mijn schatting dus niet verkeerd.
Compenseer voor het feit dat ze mss net wat lager staat, en 1.60 is niet slecht gegokt.
Edit: En dan zie ik dat ik vanaf het zwart van de schoft heb gemeten en niet het wit dat ik nu pas zie.
1.55 lijkt me dan nog vrijgevig geschat voor haar.
Deze foto dus:
[afbeelding]
Ik heb ook geen zin om de thread offtopic te laten gaan maar dit vind ik toch even iets dat rechtgezet dient te worden,
farmcare@tiscali.co.uk
Reply
Hi
Just to get back to you on your query about the height of the person stood
next to Chilli the cow she is 5ft 4inches, I hope this helps you out :-)
Naomi Clarke
Animal Manager
Ferne Animal Sanctuary
"Interesting cow, but I'm more interested in the height of the woman standing next to the cow" ???
Anywayz, om hierom een mailtje te gaan sturen...
Wat een spuit elfjes zeg...
[ Voor 11% gewijzigd door Xaverius op 29-10-2008 16:36 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Megaflix schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:15:
Wat heb je ze gemaild dan?
"Interesting cow, but I'm more interested in the height of the woman standing next to the cow" ???

Ja, HlpDsK heeft de virtuele vlaaiXaverius schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:18:
Zo te zien zit HlpDsK dan het dichtste erbij: 5 feet 4 inches = 1.6256 meter(google is your friend)
Anywayz, om hierom een mailtje te gaan sturen...
Wat een spuit elfjes zeg...
En...waarom niet mailen? Ik wil het dan ook wel weten dus vraag ik het
What the cow
Een kleintje dan:rasputin schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:56:
[...]
Ja, HlpDsK heeft de virtuele vlaaigewonnen
Gefeliciteerd ! ! !

Geniet ervan!
Zelfs mijn vader (boer) weet het niet zeker. Hij/zij heeft wel een flosje onder zijn buik maar de rest van zijn lichaam lijkt niet op een stier. 70 procent een koe dus.
Verders lijkt de eerste vrouw veel op Nella, knip
[ Voor 8% gewijzigd door iisschots op 31-10-2008 15:35 ]
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
NSFW dusPepperana schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:14:
Poe zeg wat groot. Of het een stier/koe is, je kunt het niet goed zien.
Zelfs mijn vader (boer) weet het niet zeker. Hij/zij heeft wel een flosje onder zijn buik maar de rest van zijn lichaam lijkt niet op een stier. 70 procent een koe dus.
Verders lijkt de eerste vrouw veel op Nella, knip.
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 31-10-2008 15:36 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".