Ik ben van plan om mijn computer op mijn TV aan te sluiten.
Ik heb:
- een ATI HD 4670 (2x DVI en 1x S-video)
- een Philips 32" HD Ready (1080i) TV
Nu moet ik een afstand van 15 meter overbruggen dus ik denk dat een HDMI kabel afvalt (heb geen zin om meer dan 75 euro te betalen)
Ik verwacht dat de kwaliteit gewoon goed is (het hoeft niet per sé 1080i te zijn) 567P zou echter wel mooi zijn (ik geloof dat dat de maximale scart resolutie is voor PAL)
Ik zat zelf te denken aan het volgende:
- DVI --> Scart (is dit mogelijk?)
Wat voor resolutie ondersteund dit maximaal?
- DVI --> HDMI (beste optie, alleen ik weet niet of de 15M afstand overbrugt kan worden ivm signaalverlies)
Max resolutie 1080i (best kwaliteit mogelijk)
- S-Video naar S-Video
Wat is hier de max resolutie van? gaat dit er redelijk uitzien op mijn TV?
- DVI naar Component (met een verdeelkastje ivm xbox360 op component)
Wat is de maximale lengte zonder signaalverlies voor component??? Is hier langere afstanden als HDMI mee te bereiken?
Wie heeft er nog goeie suggesties of wat is de beste oplossing in mijn geval? Ik wil maximaal 75 euro uitgeven...
Ik heb:
- een ATI HD 4670 (2x DVI en 1x S-video)
- een Philips 32" HD Ready (1080i) TV
Nu moet ik een afstand van 15 meter overbruggen dus ik denk dat een HDMI kabel afvalt (heb geen zin om meer dan 75 euro te betalen)
Ik verwacht dat de kwaliteit gewoon goed is (het hoeft niet per sé 1080i te zijn) 567P zou echter wel mooi zijn (ik geloof dat dat de maximale scart resolutie is voor PAL)
Ik zat zelf te denken aan het volgende:
- DVI --> Scart (is dit mogelijk?)
Wat voor resolutie ondersteund dit maximaal?
- DVI --> HDMI (beste optie, alleen ik weet niet of de 15M afstand overbrugt kan worden ivm signaalverlies)
Max resolutie 1080i (best kwaliteit mogelijk)
- S-Video naar S-Video
Wat is hier de max resolutie van? gaat dit er redelijk uitzien op mijn TV?
- DVI naar Component (met een verdeelkastje ivm xbox360 op component)
Wat is de maximale lengte zonder signaalverlies voor component??? Is hier langere afstanden als HDMI mee te bereiken?
Wie heeft er nog goeie suggesties of wat is de beste oplossing in mijn geval? Ik wil maximaal 75 euro uitgeven...