Zoals de titel als zegt veranderen de taalinstellingen zodra ik op de taakbalk klik. Ik heb nu als taalinstellingen:
Engels [verenigde staten] toetsenbord - Verenigde staten (Internationaal)
Nederlands [Nederland] toetsenbord - Verenigde staten (Internationaal)
De rede waarom ik niet alleen "Engels [verenigde staten] toetsenbord - Verenigde staten (Internationaal)" is omdat hij dan juist niet goed staat. Om bijvoorbeeld een enkele quote te krijgen moet ik 2x op shift + quote drukken, en dan krijg ik uiteraard een dubbele quote. Maar als ik beide heb dan doet hij het wel correct. het probleem is dat zodra ik op de taakbalk klik hij springt op NL, en zodra ik weer bijvoorbeeld op een webpagina in FireFox klik, hij springt op EN. Daarbij is er een bijkomstige probleem waar hij soms als hij goed staat alsnog geen quote wilt geven.
Is er iemand bekend met dit probleem ?
Is er een title character limit? Kan bijna zweren dat ik klik type
Engels [verenigde staten] toetsenbord - Verenigde staten (Internationaal)
Nederlands [Nederland] toetsenbord - Verenigde staten (Internationaal)
De rede waarom ik niet alleen "Engels [verenigde staten] toetsenbord - Verenigde staten (Internationaal)" is omdat hij dan juist niet goed staat. Om bijvoorbeeld een enkele quote te krijgen moet ik 2x op shift + quote drukken, en dan krijg ik uiteraard een dubbele quote. Maar als ik beide heb dan doet hij het wel correct. het probleem is dat zodra ik op de taakbalk klik hij springt op NL, en zodra ik weer bijvoorbeeld op een webpagina in FireFox klik, hij springt op EN. Daarbij is er een bijkomstige probleem waar hij soms als hij goed staat alsnog geen quote wilt geven.
Is er iemand bekend met dit probleem ?
Is er een title character limit? Kan bijna zweren dat ik klik type
[ Voor 10% gewijzigd door sunturion op 26-10-2008 12:35 ]
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.