Toon posts:

CoD 4 // d3dx9_34.dll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik heb Windows Vista 64-bit draaien. Ik heb Call of Duty 4 geïnstalleerd en krijg de volgende foutmelding wanneer ik de singleplay wil opstarten:

"This application has failed to start because d3dx9_34.dll was nog found."

Ik heb directx 10 draaien (die zit standaard in Vista 64-bit). Uit de melding af te lezen verwijst het spel naar directx 9? Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb het bestandje ook al van de DVD gehaald en in de hoofd directory geplaatst maar dat had geen zin.

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10 22:18
Die .dll moet in windows\system32 staan ergens als ik het goed heb, bij alle andere dll's. Meestal is het voldoende die er even in te plakken, maar beter is om even directX opnieuw te installeren, dit zou het moeten oplossen naar mijn weten.

Verwijderd

Topicstarter
Samopsa schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:27:
Die .dll moet in windows\system32 staan ergens als ik het goed heb, bij alle andere dll's. Meestal is het voldoende die er even in te plakken, maar beter is om even directX opnieuw te installeren, dit zou het moeten oplossen naar mijn weten.
Het plaatsen van de DLL in de system32 directory werkt niet. Directx opnieuw installeren? Ik kan deze niet eerst verwijderen toch? Ben nu een update aan het draaien...

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10 22:18
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 12:35:
[...]

Het plaatsen van de DLL in de system32 directory werkt niet. Directx opnieuw installeren? Ik kan deze niet eerst verwijderen toch? Ben nu een update aan het draaien...
DirectX kan je gewoon opnieuw installeren zonder de-install.

Verwijderd

Topicstarter
Samopsa schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:06:
[...]

DirectX kan je gewoon opnieuw installeren zonder de-install.
Samopsa erg bedankt! Het lag aan directx. Ik heb directx niet opnieuw geïnstalleerd, maar wel geupdate naar de laatste versie! Het probleem is opgelost!