Ik heb een Vista 32 en een Vista 64 bits op de schijf staan. Google Earth (de vrije versie + de betaalde Pro versie) draaien onder 64 bits als een zonnetje. Onder Vista 32 krijg ik al een jaar beide versies nauwelijks werkend geïnstalleerd. De installatie gaat prima, vaak kan ik via het wereldbolletje wel inzoomen tot het laagste nivo maar vaak loopt ie daar al vast. Als ik tekst invoer om een lokatie te zoeken kan ik de tekst al niet eens afmaken en de boel zit vast met de melding 'Google Earth werkt niet meer'. Verder geen enkele richtinggevende melding.
Mijn hardware is meer dan zwaar genoeg om de boel te trekken, zware grafische programmas draaien zonder een krimp te geven, drivers worden met de regelmaat van de klok naar de laatste versie gebracht.
Vandaag GE weer regulier gedeïnstalleerd, diverse grondige register- en Vistaschoonmakers gedraaid en opnieuw geïnstalleerd. Dat gaat dus weer niet goed.
Waar kan ik het euvel nog zoeken. Het is nogal lastig voor een korte zoekaktie het systeem weer alleen voor GE te moeten opstarten met Vista 64.
Mijn hardware is meer dan zwaar genoeg om de boel te trekken, zware grafische programmas draaien zonder een krimp te geven, drivers worden met de regelmaat van de klok naar de laatste versie gebracht.
Vandaag GE weer regulier gedeïnstalleerd, diverse grondige register- en Vistaschoonmakers gedraaid en opnieuw geïnstalleerd. Dat gaat dus weer niet goed.
Waar kan ik het euvel nog zoeken. Het is nogal lastig voor een korte zoekaktie het systeem weer alleen voor GE te moeten opstarten met Vista 64.