Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vista ultimate op nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net nieuwe hard ware gekocht en geinstalleerd,

thermaltake toughpower 600w
msi p45 neo3-FiR
e8400
scyte mugen
powercolor 4870 1gb
2x2gb ocz reaper
samsung spinpoint 1tb

dit alles zonder problemen geinstalleerd echter bij het proberen te installeren van vista ultimate krijg ik een fout melding over de ntkrnlpa.exe (missing or corrupt)

ook 1 op de 10 keer bij het opstarten gaat de pc aan 1 stuk door piepen (alles gecontroleerd kan het probleem niet vinden)

iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ja.... hier tussen.

En inderdaad, ook nog wat Weethoofd zegt en ik was vergeten. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Guardian Angel op 26-10-2008 12:01 ]

ARME AOW’er

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

En anders is er altijd nog de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp tot nu toe.. ik heb de troubleshooters link gebruikt en gecontroleerd wat ik kon. dat is echter allemaal goed. het punt is dat deze dingen allemaal uitgaan dat het systeem al heeft gewerkt.. dat is echter niet zo... alles is nieuw en leeg. kan het zijn dat er problemen zijn met een g15 toetsenbord?

Verwijderd

Dat zou heel goed kunnen, herinner mij het verhaal van een vriend die ook een G15 had en tevergeefs zocht achter de oplossing voor een of ander vreemd probleem, totdat hij zijn G15 uittrok en ... alles was opgelost! :D
Hij heeft het toetsenbord daarna toch nog kunnen gebruiken, dus je zal eens moeten googlen daarop.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:45:

ook 1 op de 10 keer bij het opstarten gaat de pc aan 1 stuk door piepen (alles gecontroleerd kan het probleem niet vinden)

iemand enig idee waar ik moet gaan zoeken?
Dan moet je sowieso in de Hardware hoek zitten.
Piepende PCs zijn nooit gezond, en vormen dan geen goede basis voor een install.

PS: zorg er ook voor dat je in het vervolg wat duidelijker aangeeft of je een 32 of 64 bits versie en met of zonder SP1 installeert?

Met deze beperkte info zit je hier gewoon verkeerd, zie ook de Policy wat wij bedoelen met een goede topicstart.
Het is dus niet de bedoeling dat wij alle info uit je moeten trekken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.