Ik heb een 4-tal updatepanels, waarin in één updatepanel dynamisch gegenereerde tabellen voorkomen met een client onclick event:
Dit werkt op zich goed, alleen wordt bij het triggeren van de event de hele pagina geupdate ipv alleen de updatepanel waarin de tabel zich bevind.
Dit komt denk ik doordat de server niet weet waar de event vandaan komt.
Hoe los ik dit op? Ik heb oa gezocht naar 'cancel postback', maar met google kom ik er niet uit.
Ik heb als alternatief een transparante button in de tabel geplaatst, maar de 'kleur' transparant dekt niet de onderliggende elementen af. Met andere woorden: als ik dan met de cursor op een tekst ga staan (waar die transparante button overheen valt), dan reageert de button niet maar veranderd de cursor in een text-cursor.
Terwijl als ik een willekeurige achtergrondkleur kies werkt de button wel...
Visual Basic .NET:
1
2
| TimeTable.Attributes.CssStyle.Add("cursor", "hand; cursor: pointer") TimeTable.Attributes.Add("onclick", "javascript:__doPostBack('AppointmentID','" & data2.Item("AppointmentId") & "');") |
Dit werkt op zich goed, alleen wordt bij het triggeren van de event de hele pagina geupdate ipv alleen de updatepanel waarin de tabel zich bevind.
Dit komt denk ik doordat de server niet weet waar de event vandaan komt.
Hoe los ik dit op? Ik heb oa gezocht naar 'cancel postback', maar met google kom ik er niet uit.
Ik heb als alternatief een transparante button in de tabel geplaatst, maar de 'kleur' transparant dekt niet de onderliggende elementen af. Met andere woorden: als ik dan met de cursor op een tekst ga staan (waar die transparante button overheen valt), dan reageert de button niet maar veranderd de cursor in een text-cursor.
Terwijl als ik een willekeurige achtergrondkleur kies werkt de button wel...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com