Ik heb op 1 pc problemen op FC2 te draaien. Het installeren gaat op zich prima (met zowel expres als custom install). Het spel installeert tevens Punkbuster, en .NET framework 2, en configureert eea aan Visual C++. Als ik dan vervolgens het spel opstart krijg ik direct (nog in windows), de error "The Application failed to initialize properly (0xc000001d)". Als ik deze fout weg klik komt hij terug in windows.
Wat heb ik gedaan?
-Video en audio drivers bijgewerkt (zelfs oudere versies geprobeert).
-BIOS defaults geladen, en daarna clean reinstall van Windows XP (SP2 & SP3) -> beide geprobeerd.
-Andere geluidskaart (chip) geprobeerd. In plaats van de (wat oude) SB Live! 5.1, de onboard soundchip van mijn nForce2 mobo (ook oud).
Heeft iemand enig idee, suggesties? Ik heb gegoogled, gebruik makend van die error, en vele andere zoektermen, maar ben niets tegengekomen. Heb ook gezocht bij MS op de error 0xc000001d, maar kon niets relevants vinden.
Mijn hardware:
-Athlon XP 2700+, Asus A7N8X (nForce2), 1gb RAM, XFX GeForce 7950, SB Live! 5.1
Software:
-Windows XP Pro SP2 (en/of SP3),
-nVidia drivers 175x of 178x,
-nForce 5.10,
-LiveDrvUni-Pack(ENG).exe
Wat heb ik gedaan?
-Video en audio drivers bijgewerkt (zelfs oudere versies geprobeert).
-BIOS defaults geladen, en daarna clean reinstall van Windows XP (SP2 & SP3) -> beide geprobeerd.
-Andere geluidskaart (chip) geprobeerd. In plaats van de (wat oude) SB Live! 5.1, de onboard soundchip van mijn nForce2 mobo (ook oud).
Heeft iemand enig idee, suggesties? Ik heb gegoogled, gebruik makend van die error, en vele andere zoektermen, maar ben niets tegengekomen. Heb ook gezocht bij MS op de error 0xc000001d, maar kon niets relevants vinden.
Mijn hardware:
-Athlon XP 2700+, Asus A7N8X (nForce2), 1gb RAM, XFX GeForce 7950, SB Live! 5.1
Software:
-Windows XP Pro SP2 (en/of SP3),
-nVidia drivers 175x of 178x,
-nForce 5.10,
-LiveDrvUni-Pack(ENG).exe
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 11:07 ]