Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allen,

Ik heb sinds 1,5 maanden een N96 via KPN met flexibel35 en KPN Surf&Mail Totaal. Ben best tevreden maar ik snap iets niet.

Als ik naar de mobiele startsite ga en dan naar saldo mob. internet dan zie ik het volgende:

Je kosten voor mobile portal sinds 02-10-2008:
0 MB dataverbruik: €220
5 MB mobile portal buitenland: €109

Die hoeveelheid in het buitenland klopt, internetten vanaf de rode zee mag wat kosten. Maar die eerste 220 euro.........

Is het onbeperkt internetten misschien toch niet zo onbeperkt? Ik gebruik geen Youtube en Internet radio trouwens.

Iemand een idee?

EDIT: als ik saldo sms naar 1244 dan krijg ik enkel die €109 euro verbuik. Wil KPN met dat eerste getal misschien laten weten of ik wel binnen de fair use policy blijf en deze niet in rekening zal brengen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2008 09:44 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt de klantenservice van KPN hierover? :)

offtopic:
Soms vergeet ik dat het weekend is. :X ;)

[ Voor 36% gewijzigd door pven op 26-10-2008 21:11 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
haha niks op zondag :) hoopte dat iemand het vandaag zou weten, morgen maar bellen dan.

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
Als je saldo informatie alleen dat bedrag van buitenland aangeeft is er niet echt iets om je zorgen over te maken denk ik... ik kijk eigenlijk nooit naar die datateller, wist niet eens dat ie bestond ;) Tot zover heeft saldo sms bij mij (weliswaar Hi Eindeloos Online) altijd geklopt :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57
Waarschijnlijk betaal je nu de actuele prijs voor dataverkeer en verrekent KPN dit met je type abonnement. Voor KPN is het een eenvoudig proces omdat de individuele verrekening van de klant pas aan het eind komt :).