Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Hmm laat es beginnen met een lekkere flame:
NOOIT POCKETLINE TOESTELLEN KOPEN (iig. geen Alcatel)
Ik herken je probleem niet direct, maar wat ik wel weet is dat die handsfree-functie sowieso voor geen meter werkt. Veel geruis enzo. Dit klinkt misschien een beetje goedkoop: maar kijk es uit naar een andere telefoon. Nokia en Siemens zijn aan te raden en heb je in alle soorten, maten, smaken, prijzen, etc.
Succes!
Kijk anders es op www.kieskeurig.nl
NOOIT POCKETLINE TOESTELLEN KOPEN (iig. geen Alcatel)
Ik herken je probleem niet direct, maar wat ik wel weet is dat die handsfree-functie sowieso voor geen meter werkt. Veel geruis enzo. Dit klinkt misschien een beetje goedkoop: maar kijk es uit naar een andere telefoon. Nokia en Siemens zijn aan te raden en heb je in alle soorten, maten, smaken, prijzen, etc.
Kijk anders es op www.kieskeurig.nl
M'n moeder heeft ook zo'n swing 200 en dat ding zuigt echt!
Zal je pa blij mee zijn 
Nee serieus, wat zuigt er dan zo aan. Het gaat hier om de telefoon van mijn vriendin, dus ik weet zelf niet precies wat de gebreken zijn.
Heb zelf een Philips Savy Vogue, en die bevalt me prima..
Greetz
Nee serieus, wat zuigt er dan zo aan. Het gaat hier om de telefoon van mijn vriendin, dus ik weet zelf niet precies wat de gebreken zijn.
Heb zelf een Philips Savy Vogue, en die bevalt me prima..
Greetz
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Kijk, dat dacht ik dus al
Want het is een typische vrouwentelefoon. Wat er aan mankeert? Korte batterij-tijd, geen trilfunctie, geen echt grafisch display, geen eigen logo's/beltonen, verschrikkelijke vormgeving, gammel uiterlijk, need I say more?
Laten we verder gaan met brakke bedieningen het enorme gewicht.Op vrijdag 23 februari 2001 17:35 schreef havana het volgende:
Kijk, dat dacht ik dus alWant het is een typische vrouwentelefoon. Wat er aan mankeert? Korte batterij-tijd, geen trilfunctie, geen echt grafisch display, geen eigen logo's/beltonen, verschrikkelijke vormgeving, gammel uiterlijk, need I say more?
Waarom kopen vrouwen dat dingen nou eigenlijk
Hij doet me een beetje denken aan de Ford Ka onder de telefoons!
Een Swing 200 is echt stukken beter dan de originele Swing hoor. Hij weegt iig minder dan mijn 3210 en ziet er helemaal niet slecht uit.
De originele Swing
!
Is trouwens verboden sinds de actie "heb het lef, wapens weg"
Is trouwens verboden sinds de actie "heb het lef, wapens weg"
Verwijderd
wie koopt er nou ook een swing ooit gehoord van een fatsoenlijke telefoon??
bijvoorbeeld de siemens c35 i
bijvoorbeeld de siemens c35 i
Verwijderd
Valt wel mee hoor!! De originele swing komt echt amper terug op rep. . De swing 200 daarintegenOp zaterdag 24 februari 2001 13:00 schreef Bigs het volgende:
Een Swing 200 is echt stukken beter dan de originele Swing hoor. Hij weegt iig minder dan mijn 3210 en ziet er helemaal niet slecht uit.
Pagina: 1