Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista heeft de bestanden op mijn externe hdd gewist

Pagina: 1
Acties:

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:46

fjs

PSN: ftltc

Topicstarter
Ik heb een nieuwe pc met vista. De Oude pc was een Windows 200 systeem. Alles draaide goed maar er moest een nieuwe komen.

Op de W2000 had ik een Western Digital hdd op fat 32 en mijn bestanden.
Wel ik de nieuwe pc op de plek neergezet en de kabels aangesloten, dus ook van de externe hdd.

Terwijl Vista opstart zie ik een vraag of Vista op consistentie moet checken of zoiets. Ik zeg nee, want ik had mijn usb stick er ook in en dan vraagt hij dat wel vaker.

Vista start op en als ik nu kijk op de externe hdd zijn al mijn bestanden verandert in file001.chk, etc.

Wat is hier vreselijk mis gegaan?

To boldly go where no man has gone before...

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

fjs schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:25:
Ik heb een nieuwe pc met vista. De Oude pc was een Windows 200 systeem. Alles draaide goed maar er moest een nieuwe komen.

Op de W2000 had ik een Western Digital hdd op fat 32 en mijn bestanden.
Wel ik de nieuwe pc op de plek neergezet en de kabels aangesloten, dus ook van de externe hdd.

Terwijl Vista opstart zie ik een vraag of Vista op consistentie moet checken of zoiets. Ik zeg nee, want ik had mijn usb stick er ook in en dan vraagt hij dat wel vaker.

Vista start op en als ik nu kijk op de externe hdd zijn al mijn bestanden verandert in file001.chk, etc.

Wat is hier vreselijk mis gegaan?
Dan zijn er bestanden beschadigd geraakt en zou het inderdaad kunnen dat je data kwijt bent.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• memsys
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11 20:07
http://foremost.sourceforge.net/

't is een progamma dat data terug kan halen nadat het ge delete is en zo ik heb het zelf nog nooit gebruikt maar het is te proberen

ik zelf heb active@ file recovery wel eens gebruikt
http://www.file-recovery.net/

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
GetDataBack is ook een goed programma.

Jij hebt de FAT32 versie nodig.

Ik heb met de NTFS versie eens 160GB mee teruggehaald, na een virus die alle bestanden wegflikkerde :(