Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Nadat ik ben gaan google'en om een klassiek log-in scherm voor iemands Vista te krijgen kwam ik op deze manier uit:

Met behulp van deze registry tweak zou het weer mogelijk moeten zijn om de Classic logon te gebruiken in Windows Vista.

Via regedit naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\

Dubbelklik op de DisableCAD en pas de waarde aan

1 (= geen Ctrl+Alt+Del)
0 (= wel Ctrl+Alt+Del)

Herstart je pc en je zult zien dat het Ctrl-Alt-Del-scherm is ingeschakeld.
(zoals je ziet is dit dus een Tweakz voor zowel Windows Vista als XP)

Nou mooi niet dus :S, Ik zie nergens een "DisableCAD" staan.

Zijn er nog meer manieren om dit voor elkaar te krijgen...?

Alvast bedankt... _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 15:50
Als die er niet staat, kan je hem toch aanmaken?

Overigens heeft dat weinig nut. Je krijgt enkel "Druk op CTRL+ALT+DELETE om te beginnen" als je die op 1 zet (of op 0). Maar je kan geen classic logon krijgen zoals XP had, je blijft dat scherm houden. Je krijgt dus geen klein schermpje. Het enige verschil is dat je nu je username in moet typen in plaats van het plaatje te kiezen. (Zie hier)

[ Voor 8% gewijzigd door Sypher op 25-10-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Sypher schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:52:
Als die er niet staat, kan je hem toch aanmaken?

Overigens heeft dat weinig nut. Je krijgt enkel "Druk op CTRL+ALT+DELETE om te beginnen" als je die op 1 zet (of op 0). Maar je kan geen classic logon krijgen zoals XP had, je blijft dat scherm houden. Je krijgt dus geen klein schermpje. Het enige verschil is dat je nu je username in moet typen in plaats van het plaatje te kiezen. (Zie hier)
Ahaaa das mooi k*t, Ik dacht idd dat je het oude vertrouwde kleine grijze schermpje weer terug kreeg :'( om zo opstart tijd te verkorten...

Nou dan hoef ik daar dus niet aan te beginnen ;)

Bedankt voor de info... d:)b

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!