Sinds een tijdje krijg ik bij het opstarten een instaler voorgeschoteld waarbij hij vraagt naar status.msi in een temp folder. Ik kan op anuleren klikken, maar dan komt hij net zo hard weer terug met dezelfe vraag. Na zo'n 6-10 keer op anuleren te hebben geklikt blijft hij weg.
Op internet heb ik wat info gevonden over programma's die niet vista compatible zijn en dus een instaler achter laten die opnieuw wil instaleren na het opstarten. Voor zover ik weet heb ik geen programma's geinstalleerd voordat het probleem optrad.
Ook was er een oplossing met iets uit het register verwijderen. (na eerst te backuppen, wat ik ook gedaan heb) Maar daarna krijg ik alleen de error: "error code 2718" welke staat voor "Missing package name for product code '[2]' " Hier heb ik dus ook niets aan.
Het grote nadeel is dat ik niet weet welk programma wil installeren, er staat niet in het pad waar hij zoekt welk programma het is. Weet iemand hoe deze installer weg te krijgen is?
edit:
dit is het pas waarnaar hij verwijst als hij status.msi zoekt:
C:\Users\Borgoth\AppData\Local\Temp\7zSEFCB.tmp\setup\Status\
Op internet heb ik wat info gevonden over programma's die niet vista compatible zijn en dus een instaler achter laten die opnieuw wil instaleren na het opstarten. Voor zover ik weet heb ik geen programma's geinstalleerd voordat het probleem optrad.
Ook was er een oplossing met iets uit het register verwijderen. (na eerst te backuppen, wat ik ook gedaan heb) Maar daarna krijg ik alleen de error: "error code 2718" welke staat voor "Missing package name for product code '[2]' " Hier heb ik dus ook niets aan.
Het grote nadeel is dat ik niet weet welk programma wil installeren, er staat niet in het pad waar hij zoekt welk programma het is. Weet iemand hoe deze installer weg te krijgen is?
edit:
dit is het pas waarnaar hij verwijst als hij status.msi zoekt:
C:\Users\Borgoth\AppData\Local\Temp\7zSEFCB.tmp\setup\Status\
[ Voor 6% gewijzigd door Borgoth op 25-10-2008 20:19 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!