Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te kijken voor een lcd, omdat mijn oude tv eigenlijk gewoon op is.

Nu kwam ik deze tv tegen: Sterling LCD TV Full HD 37 ST3701FHD voor 399 euro.
Op google kan ik er niet veel over vinden, dus ik dacht dat mensen hier misschien het merk kennen?
Het gaat over de webshop secondmedia.eu, heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

• COWBertha
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-12-2025
Ze staan iig in het KvK en de aanbiedingen zien er goed uit;). Vooral die Full HD schermen!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:37
Aan de andere kant...een 37" Full HD scherm voor €400,- neigt wel naar "te mooi om waar te zijn".

Verwijderd

Je weet dat het tweedehands is he? (second media)

Second Media.eu betrouwbaar?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 20:05 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Neem anders de verkoopvoorwaarden eens door :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Lezen is ook een vak. Staat bij de tv: Klasse A+, en dat betekent:

"A+ Nooit eerder verkocht, dus nieuw"

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:06:
[...]

Lezen is ook een vak. Staat bij de tv: Klasse A+, en dat betekent:

"A+ Nooit eerder verkocht, dus nieuw"
Een demo-model dat tijden in de winkel heeft gestaan is voor mijn gevoel ook gewoon 'tweedehands', al is hij nooit eerder verkocht...

Kom op zeg, met zulke prijsverschillen weet je toch dat er iets niet helemaal klopt :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 20:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:07:
[...]
Een demo-model dat tijden in de winkel heeft gestaan is voor mijn gevoel ook gewoon 'tweedehands', al is hij nooit eerder verkocht...
Voor jouw gevoel ja, dat is mogelijk.
Kom op zeg, met zulke prijsverschillen weet je toch dat er iets niet helemaal klopt :+
Daar ging het niet om he. Uiteraard zal het een bagger-tv zijn. Maar jij beweert nogal zeker dat het een tweedehands exemplaar is, en dat is vooralsnog nergens uit af te leiden.

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-02 00:46
Dit zijn idd zeer scherpe prijzen, zie eens ook op ebay voor zijn account

Verder kun je ook een afspraak maken met het bedrijf en eerst zien en dan kopen.

Ook ik kan niet veel vinden op het net i.v.m Sterling TV's, maar je kan best eens meer vragen aan info@secondmedia.nl

Ik ben nu toch ook wat een beetje nieuwsgierig geworden, want kan best een LCD voor mijn xbox gebruiken en vooral deze specs aan dit prijs _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
@all: Ik heb gezien dat ze ook tweedehands en refurbished producten verkopen en heb ook op de Ebay-account van de winkel gekeken, staat van het product: nieuw. Het klinkt eigenlijk ook echt te mooi om waar te zijn, maar toch ben ik erg nieuwsgierig naar de LCD tv's. Hoe slecht kan een Full HD lcd zijn? Het lijkt mij dat het echt niet zo slecht is dat als je er een meter langs zit dat je al bijna niets meer kan zien door de inkijkhoek. Ik kijk het nog ff aan en kijk nog even wat vaker op zijn Ebay-account, zag dat laatst nog een 42' Full HD lcd bij de winkel was gekocht voor minder dan 400 euro. Als ik er 1 koop zal ik hier mijn bevindingen wel posten voor de geinteresseerden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:38:
Hoe slecht kan een Full HD lcd zijn?
Als je daadwerkelijk denkt dat FullHD staat voor kwaliteit zou ik mezelf nog even verder inlezen. Voor dat bedrag kan je verwachten dat het een slechte tv is. Met brakke processing, zwartwaardes, etc.

Echter jij kan er alsnog prima tevreden mee zijn. En voor dat geld koop je geen goeie tv met dezelfde specs, bij geen enkel merk. Dus voldoet ie aan *jouw* eisen, prima. Ik zou even doorsparen en een merk kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 10:58:
[...]

Als je daadwerkelijk denkt dat FullHD staat voor kwaliteit zou ik mezelf nog even verder inlezen. Voor dat bedrag kan je verwachten dat het een slechte tv is. Met brakke processing, zwartwaardes, etc.

Echter jij kan er alsnog prima tevreden mee zijn. En voor dat geld koop je geen goeie tv met dezelfde specs, bij geen enkel merk. Dus voldoet ie aan *jouw* eisen, prima. Ik zou even doorsparen en een merk kopen.
Ja kijk, dat is nou net waar het aan ligt. De lcd zal waarschijnlijk langerna niet kunnen tippen aan andere full hd tv's. Maar ik verwacht ook geen hoge kwaliteit, de tv is gewoon bedoelt om mijn oude TV te vervangen op mijn slaapkamer, het lijkt mij dat ik op deze tv mijn xbox360 goed kan aansluiten met 5x zo een goed beeld dan op mijn oude tv.
Ik heb vandaag trouwens een reactie gehad van de webshop: Sterling is een eigen merk van hun en er zit een panel van LG Philips in.

Verwijderd

hoi ik heb net een sterling tv gekocht voor 399 euro 93cm
bevalt goed
mijn zoon heeft een 66 cm gekocht voor 249 euro
tv ziet er goed uit kleur en geluid is ook goed

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:17:
bevalt goed
kun je iets meer details geven? Post even wat foto's van de TV in je interieur ofzo... :+
Overigens begin ik me af te vragen of het nu wel Full HD is, in de specs staat: FULL HD Ready
Hoe bedoel je verwarrend 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 19:16 ]

Verwijderd

bevalt goed
Werk jij bij Second Media? :p

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-02 16:31
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

Ja kijk, dat is nou net waar het aan ligt. De lcd zal waarschijnlijk langerna niet kunnen tippen aan andere full hd tv's. Maar ik verwacht ook geen hoge kwaliteit, de tv is gewoon bedoelt om mijn oude TV te vervangen op mijn slaapkamer, het lijkt mij dat ik op deze tv mijn xbox360 goed kan aansluiten met 5x zo een goed beeld dan op mijn oude tv.
Ik heb vandaag trouwens een reactie gehad van de webshop: Sterling is een eigen merk van hun en er zit een panel van LG Philips in.
Doe jezelf alsjeblieft een lol en koop een HD-R tv van 37". Die tv sowieso een beter paneel, ook al is de resolutie lager.

Het verschil tussen F-HD en HD-R zie je niet eens op deze diagonaal vanaf 1,7 meter of verder, en al helemaal niet met deze tv. Deze tv heeft waarschijnlijk 1080 beeldlijnen, maar houdt hoogstens 150 beeldlijnen over bij bewegend beeld. Echt een verkoperspraatje en een argument om deze tv kwijt te raken.

• magin12
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-02 14:17
is er al iemand met deze tv die veel verstand van kwaliteit heeft en mij kan vertellen of dit de 400 waard is of dat je beter een andere kunt kopen voor meer?

[ Voor 64% gewijzigd door magin12 op 20-11-2008 20:10 ]

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

magin12 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:10:
is er al iemand met deze tv die veel verstand van kwaliteit heeft en mij kan vertellen of dit de 400 waard is of dat je beter een andere kunt kopen voor meer?
Als ik naar de prijs kijk en wat je daarvoor zult moeten krijgen denk ik niet dat je iemand vind met "veel verstand van kwaliteit" die een dergelijke TV heeft eigenlijk. If it sounds / looks too good to be true it probably is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

bevalt goed
Heb je misschien wat foto's?

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb ook de Sterling van 399eur gekocht bij Second Media.

Het apparaat werkt perfect en hij is echt FullHD, ik heb er de nodige testen op los gelaten. Hij heeft wel degellijk enkele nadelen, maar voor mij gelden die niet.

Hieronder mijn bevindingen.

Hij is inderaad 1920*1080 (HDMI)
Dit heb ik meteen getest door de TV aan te sluiten op mijn laptop met HDMI aansluiting. Ik heb daar verschillende Matroska bestanden op losgelaten die 1920*1080 waren en het beeld is uitermate perfect moet ik zeggen. Ook een digitale tuner (HD) werkt er perfect op. Het geluid is mijns inziens wat flets, maar voor normaal TV doable! Maar als je HD gaat kijken, dan neem ik aan dat je een goede Dolby/DTS installatie hebt staan :P

Wat tegenvalt is de ingebouwde tuner (mocht je niet digitaal kijken). Ik vind hem traag reageren, en de ontvangstkwaliteit vind ik beneden pijl. Ook adverteren ze met DVB-T, en dat klopt ook wel, alleen ik kan nergens een smartcard in kwijt (Digitenne) dus werkt goed voor de Free-to-air kanalen, en dan is het beeld weer wel perfect. Mogelijk zie ik de sleuf niet voor de smartcard LMAO, ik zal nog eens goed kijken. Ik zie wel aan de linkerzijde een uitsparing ergens voor, dus ik denk dat ie daar moet zitten, of beter gezegd, had moeten zitten.

Ik post later wel een paar foto's
StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:24:
[...]

Doe jezelf alsjeblieft een lol en koop een HD-R tv van 37". Die tv sowieso een beter paneel, ook al is de resolutie lager.

Het verschil tussen F-HD en HD-R zie je niet eens op deze diagonaal vanaf 1,7 meter of verder, en al helemaal niet met deze tv. Deze tv heeft waarschijnlijk 1080 beeldlijnen, maar houdt hoogstens 150 beeldlijnen over bij bewegend beeld. Echt een verkoperspraatje en een argument om deze tv kwijt te raken.
Dit moet ik toch tegenspreken bij dit model, zoals ik eerder schreef, ik heb de film "Journey to the Center of the Earth" er op afgespeeld, zowel in 720p als 1080p, en ik zie wel degelijk verschil in resolutie, ook als ik het beeld "stil" zet (optie van het apparaat) in beide resoluties, dan is er toch echt een groot verschil tussen beide. Het stilstaande beeld van de 1080p versie vas vele malen scherper, en ik kon zelfs een aantal wegaanduidingen die in de film voorkwamen (in de verte) lezen en op 720p pas als deze dichterbij kwamen.

De PC functie (1280*1024 max) via D-Sub VGA werkt ook goed, maar omdat de resolutie lager is dan het paneel zelf, zet hij deze in een 4:3 vierkant (Zwart zijdelings) en stretched, ja ach, beeld vertekend. Dus ik heb mijn PC op de HDMI aansluiting zitten, dan is hij zeker 1920*1080 en dat gamed verdomd lekker :D Ik kan met zekerheid zeggen dat hij ook de volle 1920*1080 pakt, want aan alle zijden valt niks weg en mijn desktop is zoals op mijn FullHD 20 inch samsung PC panel.

Al met al, ik ben er tevreden mee, zeker voor die prijs.

Tuurlijk kan alles beter, maar ik heb in de winkel slechtere TV's gezien voor duurdere prijzen.

[
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

Ook dit kan ik beamen, ik heb hem opengeschroefd (dat doe ik met alles LOL) en ik heb het paneel met enkele trackingnummers nagezocht, en er komt als resultaat uit "LG.Philips South Korea" dus dat klopt.

Als het dus een eigen merk van Second Media is, dan assembleren ze deze mogelijk zelf, al verwacht ik dat niet snel. Mogelijk kopen ze goedkoop in, of is de fabricage geen zuivere koffie, we hebben het immers over plastic en iets wat uit azië komt :P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 23:02 ]

Verwijderd

Hmm, jammer maar de tv is 100 euro is prijs gestegen?
Nog steeds goed genoeg voor die prijs?
Pagina: 1