Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-04 10:52
Ik sta op het punt om een tv aan te schaffen, ik twijfel echter heel erg tussen de 50A656 plasma van samsung en de 46A656 LCD van samsung.

Ik was er heilig van overtuigd dat ik 100% voor plasma zou kiezen omdat deze de mooiste zwartwaardes heeft en echt het beste films weergeeft. Aangezien ik hem voornamelijk ga gebruiken voor standaard TV en films kijken dacht ik aan een plasma.

Echter nu raden ze me de plasma ten strengste af omdat de linkerkant van tv compleet uit ruiten bestaat. dat is namelijk 1 grote schuifpui. Ze zeggen dat je dan op een plasma tv weinig tot niets meer ziet. En echt aanraden om een LCD te namen, kan dit iemand beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo de C
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-05 16:07
Stomtoevallig heb ik zojuist een plasma uit de 7-serie gekocht die 2.5 meter van de deuren naar de tuin staat (12m2 glas), ik heb geen last van en kan prima TV kijken (Zelfs nu ik contrast op 50% heb staan)

Helaas hebben we niet echt zon meer in nederland maar gewoon daglight is i.e.g. geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Elke tv heeft problemen met licht als dit er op valt, plasma heeft echter een glasplaat en zal dit inderdaad dus iets meer hebben.

Ik heb hier de PS50A656 staan en ik kan prima overdag tv kijken. De tv staat nog geen halve meter van het raam af en de licht valt er daarom dan ook op.

Ik stoor me er niet zo aan en kijk sowieso hoofdzakelijk in de avonduren film en niet overdag.

Mijn V&A