Nieuwe Asus laptop: eindeloze reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 12:39
Ik heb zojuist een nieuwe Asus laptop (X70Lseries) gekocht. Tijdens de eerste keer opstarten vraagt ie naar de taal etc. en nog wat simpele instellingen, hij reboot een paar keer etc.

Op een gegeven moment start de laptop weer op en krijg ik de volgende melding:

Updates configureren: fase 3 van 3 - 0% voltooid.
Schakel de computer niet uit.

Echter na 10 à 15 seconden start de laptop zelf weer opnieuw op. En dit herhaalt zich achter elkaar: een eindeloze reboot-sessie.

Mijn vraag is natuurlijk: hoe kan dit gebeuren? Het is een compleet nieuwe laptop, net uit de verpakking etc.
Ik kan geen recovery dvd gebruiken, als ik 'm uitzet, komt het de volgende keer gewoon weer terug. Ik snap er niets van, kunnen jullie mij helpen?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:45
Je zult in ieder geval dan de DVD drive de hoogste boot priority moeten geven bij een recovery. Je zou ook kunnen proberen om vlak voor het starten de Veilige Modus te starten. Dit doe je door een tijdje op F8 te rammen na de POST, maar voor het Windows boot screen.

Ik sluit het topic omdat het niet thuishoort in de CSL (dit is een software probleem, geen hardware probleem). Mocht je er na bovenstaande stappen niet uitkomen dan kun je een nieuw topic openen in het Software deel van GoT.

Dit topic is gesloten.